piątek, 22 lutego 2013

Kim jestem...

Mam na imię Damian, mieszkam w Województwie Podlaskim. Mam 15 lat, i w tym roku kończę gimnazjum. Uwielbiam słuchać muzyki -  w szczególności POPU, ale innymi gatunkami też nie pogardzę, moim ulubionym sportem jest siatkówka :) Często czytam książki, ale wyłącznie fantasy i przygodowe ( no i lektury, jak mus to mus :D ). 
TV to jeden z moich ulubionych sposobów na spędzenie wolnego czasu ( w zimę ), mam kilka stacji TV, które oglądam, jak np. ESKA.TV czy 4FUN.TV, TV 4, TVN TURBO, NAT GEO WILD czy FILMBOX...
Piszę też własną książkę fantasy, choć to narazie kilka pierwszych stron, ale pisanie stałą się moją pasją, więc przy kolejnym napływie weny spróbuje coś napisać. Na bloga też coś wstawię, ale nie skrytykujcie mnie za bardzo :D
W lecie często jeżdżę na rowerze, czy spotykam się ze znajomymi. Bardzo lubię moich znajomych :) Są najlepsi na świecie... 
Mam wiele planów, na przyszłość, ale o nich w swoim czasie...
Jeśli ktoś chce, to może w komentarzu pod postem opisać siebie :)

DRAGON

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz