środa, 20 lutego 2013

Moja przygoda z FANTASY

Bardzo interesuje się fantasy - cały ten gatunek do dla mnie najlepsze co może być w książkach :) Mam kilkanaście ulubionych sag fantasy lub książek tego gatunku, mógłbym je wymieniać i wymieniać, ale podam tylko kilka :
* 'Harry Potter',
* saga 'Ever',
* saga 'Dom Nocy',
* seria 'GONE.Zniknęli',
* 'Tunele'. 
W miarę uzupełniania bloga zrecenzuje te książki...
 Moja przygoda z fantasy zaczęła się gdy miałem 7 lat, wtedy od chrzestnego na urodziny dostałem pierwsze 3 tomy HP, sagę pokochałem jak tylko można uwielbiać książki :D. Zaraz po ich przeczytaniu zamówiłem sobie kolejne, dziś wszystkie stoją na półce w moim pokoju. Potem zacząłem wypożyczać kolejne książki z tego gatunku. Szacuję , że już ponad 100 dzieł tego gatunku przeczytałem. Niecierpliwie czekam na ich ekranizacje - które wychodzą różnie, jedne lepiej, a drugie gorzej. Nie mówiąc już o kolejnych wspaniałych powieściach fantasy :)
Sam piszę jedną, w miarę możliwości postaram się tutaj dodać jakiś fragment, powiecie co sądzicie...

DRAGON

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz