piątek, 15 marca 2013

Bloggerka Polski - HONEY

Honorata Skarbek, czyli HONEY - urodzona 23 grudnia 1992 w Zgorzelcu. Polska piosenkarka, autorka tekstów i bloggerka. Wykonująca muzykę POP.
Najsłynniejsza polska bloggerka - jej blog średnio na tydzień czyta ok 6 milionów polaków. Zadebiutowała takimi hitami jak NO ONE, RUNAWAY i SABOTAŻ.
Jej klipy w serwisie YouTube cieszą się ponadmilionową oglądalnością.
Jest niewątpliwie utalentowaną piosenkarką, choć ma też swoich antyfanów, którzy uważają ją za totalne beztalencie...
Ja uważam, że jest dobrą piosenkarką i niewątpliwe mającą pomysł na karierę...
TRZYMAM KCIUKI, POWODZENIA :*

DRAGON

7 komentarzy:

  1. Honey ma fajnego bloga, ale rzadko go czytam : )

    http://nika-and-kosia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog, chetnie poczytam ;) + Obserwuje
    zapraszam do mnie thebalanceofmylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne. Ciekawy pomysł. Grtulacje! <3
    DelenaStory

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny blog :*
    http://thomsoon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Honey - jej bloga czytam codziennie *.* A moją ulubiona piosenką jest "Lalalove" <33333

    Obserwuję i liczę na rewanż ;>
    Imagine-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię czytać bloga Honey, ale ostatnio nie miałam czasu. Na pewno będę tu wpadać ;), bo blog jest ciekawy.
    Zapraszam do mnie
    http://i-like-photograph.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze to nie przepadam za nią...ogólnie to do niej nic nie mam, jest nawet w moim wieku, ale to tyle w tym temacie.
    Obserwuję.
    asian--music.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń