środa, 13 marca 2013

Dlaczego lubię fantasy?

Fantasy to mój ulubiony gatunek książek i częściowo filmów - wiadomo jaki film i jak wyreżyserowany. Jest to, nie umiem dokładnie tego sprecyzować, 'coś' co bardzo kocham i uwielbiam. Czytanie zimą - ja, ciepły kaloryfer i dobra książka fantasy :D
Lubię fantasty bo my, jako czytelnicy mamy możliwość wyobrazić sobie nieistniejący świat, bohaterów i historie (jak byłem zaskoczony gdy oglądałem Hobbit.Niezwykła Podróż, jak jest w ksiązce, a jak w filmie. Ktoś może się ze mną nie zgodzi, ale to moje zdanie... Film wywarł na mnie dobre wrażenie, ale to nie pora na opinie o filmie, może innym razem). 
Fantasy rozwija wyobraźnie, zmusza nas do myślenia, do wytworzenia w swojej głowie tego świata z książki. Jest jednym chyba z najbardziej rozchwytywanych, rozpoznawalnych gatunków na ziemi, jest też na pewno kasowy - zastanówmy się przez chwilę, ile zarabiają autorzy bestsellerowych sag fantasy...
Moje ulubione ksiązki fantasy :
* Harry Potter <3
* Zmierzch <3
* GONE.Zniknęli
* Władca Pierścieni <3
* Opowieści z Narnii
* seria 'Naznaczona'
* saga 'Ever'
Mógłbym tak wymieniać baaardzo długo, ale uważam, że niepotrzebnie...
A WY dlaczego lubicie fantasy?Ulubione ksiązki?
* Odpowiedzi zostawcie w komentarzach, mile widziana dyskusja :D

Przy tym powstał pierwszy zalążek mojej książki fantasy(kiedyś wstawię na bloga)....

DRAGON

2 komentarze:

  1. również uwielbiam fantasy! moja ulubione sreie ksiązek tego właśnie tyypu to Harry Potter i Baśniobór<3
    Uwielbiam czytać Fantasy , ponieważ mogę się przynajmniej na chwilę oderwac od zwykłej codziennosći. pozdrawiami zapraszam : mojeopowiadaniekarasmierci@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń