sobota, 16 marca 2013

Dlaczego piszę książkę fantasy?

No właśnie dlaczego :D
Pomysł narodził się dość dawno, ale nie bardzo wiedziałem, z której strony to ugryźć... Ale w końcu udało się :D zaczęło się, Pierwsze moje opowiadania były bardzo prymitywne, kończące się w połowie akcji. Z każdym kolejnym podejściem miałem więcej doświadczenia i mój język stawał się bogatszy :) W końcu pierwsza książka i klapa, nie udało się, choć prawie ją ukończyłem (ok 330 stron). Lecz nie była końcówka taka jaka zaplanowałem, i postanowiłem ją zmienić, ale bezskutecznie, zamiast polepszyć go jeszcze pogorszyłem sytuację... W końcowym efekcie książka została usunięta, a ja byłem zły na samego siebie, ale uczymy się na swoich błędach...
Kolejna książka była bardziej przemyślana i historia o wiele, hmm znaleźć dobre słowo - bardziej fantastyczna i przemyślana. Obecnie mam kilka rozdziałów, i mam pomysły, ale narazie nie powróciłem do pisania, jeszcze nie teraz, napewno zacznę pisać, ale jeszcze nie teraz...
W połowie pisania drugiej i zarazem pierwszej książki narodził się pomysł na kolejną serię. Mam poczatek, ale wolałbym już zakończyć pierwszą, mam określony cel w książce, więc już nie mam problemu, idziemy powoli do przodu...
Postaram się w przyszłym tygodniu wrzucić coś na bloga, mocno mnie nie zniszczcie krytyką :D
Ocenicie, i zobaczę co dalej zrobić, czy znowu zacząć pisać, czy jeszcze poczekać na pomysły...
 Lubie Was :*

DRAGON

1 komentarz:

  1. No fajnie, fajnie, z chęcią przeczytam. :)
    Pozdrawiam.
    http://believe-in-yourself-poland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń