piątek, 22 marca 2013

Harry Potter i Czara Ognia - 2005

Reżyser - Mike Niwell
Produkcja - USA/Wielka Brytania
Obsada - Daniel Radcliffe,  Emma Watson, Rupert Grint, Robbie Coltrane, Michael Gambon, Tom Felton, Edward Pattison,  Clémence Poésy
Gatunek - Familijny, fantasy, przygodowy
Czas Trwania - 2h 37 min

Na wstępie - całą sagę filmową HP zrecenzuje potem, a najpierw moja ulubiona cześć (książka i film).W Hogwarcie zostaje zorganizowany Turniej Trójmagiczny, w którym Harry zostaje zmuszony wziąć udział. Dlaczego on staje się nietypowym czwartym uczestnikiem turnieju? Kim jest Szalonooki Moody? Co dzieje się w Hogwarcie?
Film sam w sobie jest już godny uwagi, to coś co lubię. Kolejna interpretacja wspaniałej i światowej sagi o młodym czarodzieju, tym razem Harry musi się zmierzyć z Turniejem Trójmagicznym :)
Jak sami wiecie jakoś mu się uda, choć z problemami, ale wyjdzie z tego cało i zdrowo. Z wielkim rozmachem jak zawsze - bije na głowę. Doskonała interpretacja książki - muszę to obejrzeć co roku w okresie Bożego Narodzenia :D
Muzyka jest magiczna - idealnie wpasowana do sagi, więc bardzo dobrze robi nastrój filmu. Hedwig Theme - tą muzykę kocham...
Gra aktorska jak zawsze bardzo dobra, nie widzę żadnych problemów. Film zrealizowany bardzo dobrze, który każdy szanujący się fan HP musi obejrzeć. 
Nie widzę żadnych błędów w interpretacji czy wykonaniu filmu, nic nie pozostaje oprócz oglądania :P
Gorąco zapraszam i polecam :)

DRAGON

8 komentarzy:

  1. Masz niezły blog, podoba mi się, jednak ma kiepski design, ale treść jest super.
    Zapraszam Cię również na mojego bloga, miło by mi było, gdybyś kliknął "Dołącz do tej witryny" po lewej stronie mojego bloga :)
    janboyqsims.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. naprawdę świetny blog ;3
    zapraszam do siebie, będzie mi bardzo miło jak wpadniesz :)
    life-is-a-one.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Film fajny :)
    Wolę go od książki :P

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny pomysł na bloga :)
    może mogłabyś wygląd zmienić ?

    a tło z bloga mam po prostu z google :)
    http://just-all-about-us.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepraszam, ze dopiero teraz odpisuje :)
    Ja już jestem po gimnazjum i chodzę do Liceum, profil: wojskowy :).
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Harry Potter też jest super zapraszam na mój blog ^^ http://dubkapiezkawd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Czara ognia to także moja ulubiona część HP, pamiętam jak wchodziła do kin, wtedy jak oglądałem to był naprawdę super, teraz już nie robi na mnie większego wrażenia ale i tak to najlepsza część :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam tą część :) Za każdym razem kiedy ją oglądam jest jeszcze lepsza <3 Świetny SoundTrack .
    http://hogwart-naszymi-oczami.blogspot.com
    Pozdrawiam
    ~ Rose ~

    OdpowiedzUsuń