czwartek, 14 marca 2013

Pierścień pożądany - 'Władca pierścieni' J.R.R. Tolkien

Autor - John Ronald Reuel Tolkien
Tytuł - Władca Pierścieni
Data Wydania - 1955, Polskie - 1963
Bohaterowie - Frodo, Sam, Gandalf, Aragorn, legolas, Gimil, Merry, Pipin, Theoden, Eomer, Eowina, Elrond
Gatunek - fantasy, przygodowa
Ilość części - 3
* Władca Pierścieni : Drużyna Pierścienia
* Władca Pierścieni : Dwie Wieże
* Władca Pierścieni : Powrót Króla

'Osaczona bestia zawsze jest groźna.' - Gandalf
'Jestem przyjacielem nieprzyjaciół naszego jedynego nieprzyjaciela.' - Frodo
'Czarodziej nigdy się nie spóźnia, nie jest też zbyt wcześnie, przybywa wtedy kiedy ma na to ochotę.' - Gandalf
Część Sagi o Śródziemiu, często mylnie kojarzona z trylogią. Część wspaniałej serii książek o mitycznym świecie, następstwo 'Hobbit.Czyli tam i z powrotem'. Wydana z wielu milionach egzemplarzy na całym świecie, najbardziej znana seria fantasy, pierwsza...
Czym jest pierścień starego Bilba? Dlaczego Gandalf to znika to się pojawia? Czym jest owiania grozą kraina Mordor?
Na wszystkie te pytania znajdziecie odpowiedz w tej serii, wspaniała i idealnie wymyślona. Cudowna kraina i postacie oraz fikcyjne rzeczy, których tam nie brakuje.
Bijąca wszelkie inne sagi książka, to się nazywa fantasy :D Choć jest bardzo długa, to nie liczmy stron, ważniejsza jest przygoda i Jedyny Pierścień, który trzeba zniszczyć... Dlaczego tak go pożądają ludzie i inne istoty? Daje władzę, a to wystarczy by pozabijać się o niego. Świat nie tylko jest kolorowy, trzeba walczyć o nasze dobro i pomagać dobru...
Wspaniała książka, godna uwagi, gorąco polecam :)
Misja dzielnego hobbita rozpoczęta, przyjaciele pomóżcie mu! :)

DRAGON

11 komentarzy:

  1. Nie czytałam tej książki ale ten opis bardzo mnie zaciekawił;) Chyba się skuszę^^ Choć z moim czytaniem to jest różnie hah;d - Brak czasu, żeby nie było że czytać nie umiem.xd
    Obym w mojej zacnej bibliotece ją znalazła;o
    Jestem ciekawa co wymyślisz w kolejnej notce;)
    + co do kom w moim blogu.
    Każdy ma talent do pisania;) Jeśli możesz to wyślij mi jakieś opowiadanie;D Chętnie poczytam jak piszesz:) Może na gg? :P

    + błagaam wyłącz weryfikację obrazkową.xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam, czytałam, czytałam wszystkie części ! ;3
    Naprawdę genialna przygodówka i zarazem fantasy. :)
    Zgadzam się z Twoją opinią . ; >
    Niedawno w kinach był Hobbit, polecam :)

    llookingforhappiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hobbita też lubię, choć czasem nudził mnie film, ale był ok, jak to w 3D :D
      Czekam na kolejne częsci :)

      Usuń
  3. Nie ciągną mnie Władcy Pierścieni, ale recenzja jest fantastyczna. Zachęca czytelnika do koniecznego przeczytania!

    Pozdrawiam :))

    mylive-mypassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam tego bloga - znajdzie się tu to co uwielbiam, czyli książki i muzyka.

    będę wpadała częściej :)
    http://just-all-about-us.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Będzie mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam, naprawdę polecam książkę.
    Świetna recenzja! ;3
    Pozdrawiam.;]
    http://believe-in-yourself-poland.blogspot.com/
    +Wyłącz weryfikacje obrazkową, jest to męczące.XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam,polecam zaj*** ale Harrego Pottera nie przebije.
    Liczę na rewanz,zaobserwowałam.
    www.opowiadaniaroli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Noo spoko blog .
    Odpisałam ci już na TAMTEJ stronce więc.. dałam się do obserwatorów wię czekam na to samo + komentarz. Z góry thx.
    http://transformice010.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Władca Pierścieni to jest trylogia. Hobbit to już zupełnie co innego i nie jest częścią lotra ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie ma chyba drugiej takiej książki, do której bym tak często wracał jak do "Władcy Pierścieni". Po prostu wspaniała!

    OdpowiedzUsuń