niedziela, 24 marca 2013

Septimus Heap - Angie Sage

Autor - Angie Sage
Tytuł - Septimus Heap
Data Wydania - 2005, Polska - 2006
Bohaterowie - Rodzina Heapów (Silas, Sara, Spetimus, Jenna, Nicko, Sam, Edd, Erik i Simon) Marcia Overstrand, Alther Mella, DomDaniel
Gatunek - fantasy, przygodowa
Ilość Części -
* Septimus Heap – Zakazana Magia  
* Septimus Heap 2 – Smoczy Lot
* Septimus Heap 3 – Duch Królowej 
* Septimus Heap 4 – Tajemna Wyprawa 
* Septimus Heap 5 – Zemsta Syreny
Septimus Heap – Magiczne pergaminy ( KSIĄŻKA UZUPEŁNIAJĄCA) 
Septimus Heap 6 – Złowieszczy Mrok  
* Septimus Heap, Book Seven: Fyre

Opowieść Angie Sage zaplanowana na siedem tomów, z której wydano do tej pory sześć pierwszych. Jest to cykl książek o Septimusie Heapie, siódmym synu siódmego syna, obdarzonym nadzwyczaj magicznymi zdolnościami. Fabuła opowiada o dwójce dzieci, które zostały podmienione zaraz po urodzeniu. Przeznaczeniem chłopca jest zostać potężnym czarodziejem, dziewczynki – królową. Seria jest dużym wydawniczym sukcesem. Książki zostały przetłumaczone na 28 języków. Pierwsze sześć tomów jest również dostępne w Polsce. Prawo do ekranizacji siedmiotomowej sagi fantasy kupiło studio Warner Bros.
Bardzo ciekawa seria, napisana w innym klimacie - niż te książki, które dotychczas czytałem. Chwilowo mrożąca krew w żyłach, ale bardzo ciekawa i wciągająca... 
Polecam Wszystkim bardzo gorąco - miłego czytania :)

DRAGON

6 komentarzy:

  1. Ksiazka chyba nie w moim stylu ^^
    Wole chyba kryminały i inne :D
    obserwuje i licze na to samo :D
    http://i-want-to-live-my-life-alone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka zdecydowanie nie w moim stylu ;p
    Kiedyś czytałam tego typu, zrozumiałam jednak, że postępuję źle wobec moich zasad (dużo by pisać) i przeszłam na obyczajówki :D
    Pozdrawiam :D
    +obserwuje

    http://whispers--of--love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog. Najbardziej zainteresował mnie post o Titanicu, Aura Dione i Harry Potter. Nie wiedziałam że Aura Dione, śpiewa tą piosenkę ( o butach), dodawał właśnie takie ,,ciekawostki'' bo to jeszcze bardziej interesuje :).
    Zapraszam! w-zwierciadle-sary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię fantasy więc myślę, że mnie zainteresuję ;)

    mydreamworlld.blogspot.com

    + obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blogg ^^

    Zapraszam na mój

    http://dubkapiezkawd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy :) http://www.thedarkcollar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń