niedziela, 24 marca 2013

Uczeń Czarnoksiężnika - 2010

Reżyser - Jon Turteltaub
Produkcja - USA
Obsada - Nicolas Cage, Jay Baruchel, Alfred Molina, Teresa Palmer, Monica Bellucci, Toby Kebbell, Alice Krige
Gatunek - fantasy, przygodowy
Czas Trwania - 1h 51min

Nieśmiały nastolatek uczy się magii pod okiem doświadczonego czarodzieja. Wkrótce będzie musiał wykorzystać nowo nabytą wiedzę w starciu z siłami ciemności. Czy wraz z nauczycielem pokona zło, które sięga po wszystkie swoje sposoby ich pokonać, niekończąca się walka o przetrwanie świata. Nicolas Cage wciela się w postać współczesnego mistrza magii Balthazara Blake'a, który ze swoim nieopierzonym uczniem ma pokonać odwiecznego wroga Maxima Horvatha (Alfred Molina).
Z filmem spotkałem się zupełnie przypadkowo, nudziłem się na wakacjach u wujka, więc postanowiłem pójść do kina w ciemno :D Obejrzałem i miałem mieszane uczucia...
Film niewątpliwie ma swoje wady i zalety. Aktorzy są dobrze dobrani i ta gra nawet świetnie im wychodzi. Efekty, mmm nawet nawet, aczkolwiek nie powaliły mnie na kolana, mogą być, ale trzeba by je dopracować. Muzyka dla mnie klapa - nie podoba mi się kompletnie - wiem, że muzyka to tylko dodatek, ale cóż, ja akurat lubię jak jest magiczna nuta w dziele :P 
Ogółem film wypadł dość dobrze, ale uważam, że producenci i reżyser mogli się bardziej postarać, a byłoby o wiele lepiej...
MOJA OCENA - 6/10 :)

DRAGON

10 komentarzy:

  1. Według mojej skromnej opinii nie podobał mi się ten film. Lubię fikcje i fantasy. Ale ten film nie przypadł mi do gustu. Ale to tylko moje zdanie. A tak w ogóle to ładna recenzja.
    +
    Zapraszam do mnie
    http://vampire-diaries-delena-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tego co tu czytam, wyszło że film jest dobry ale nie zachwycający :) Myślę że taki właśnie jest ale chyba go obejrzę:P ogółem bardzo podoba mi się twój blog:) Jestem tu po raz pierwszy ale podoba mi się:) + Obserwuję:P
    Pozdrawiam:) zapraszam też do siebie:)
    wszystkooniczym09.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie oglądałam ale od jakiegoś czasu zabieram się za niego :) Znalazłam literówkę
    ,, ta gar nawet świetnie im wychodzi. " < Powinno być ,,gra" raczej :)
    Wpadniesz?
    http://hp-dwie-maski-jedna-twarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze nie lubie tego typu książek.Wole powieści romantyczne np:Zmierzch

    OdpowiedzUsuń
  5. OOOOOO jak ja lubię ,,Uczeń czarnoksiężnika'' wczoraj leciało na jakimś kanale :). Fajna notka :)
    Zapraszam do mnie! w-zwierciadle-sary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. A u mnie wielu osobom się podobał :]

    OdpowiedzUsuń
  7. ja go uwielbiam :)

    diamonds44.blogspot.com skomentuj i zaobserwuj . ja już to robię i z góry dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi ten film też nawet przypadł do gustu :)
    Ogólnie to ciekawy masz blog :D
    pozdrawiam
    http://tajemnicaswiata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Prawdę powiedziawszy moja ocena tego filmu była bardzo zbliżona do Twojej. Sam tytuł nasuwał mi jakieś starsze czasy, zamki nie zamki, nic współczesnego, więc wydało mi się to cholernie dziwne, ta cała obsada czasowa, kiedy zaczęłam oglądać, nie mniej jednak film ten ma coś w sobie, że jednak aż tak cholernie źle ocenić go nie mogłam. :) (absolutnie nie odbieraj tego tak, że cholernie źle go oceniłeś, bo nie o to mi chodzi xD)

    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń