środa, 13 marca 2013

Wielka szansa na lepsze - JULA :)

Julita Fabiszewska, czyli JULA - urodzona 3 marca 1991 w Łomży. Polska piosenkarka, autorka tekstów... 
Popularność zyskała dzięki swoim amatorskim nagraniom muzycznym publikowanym w internecie. Pierwotną wersję 'Za Każdym Razem' nagrała sama, a profesjonalny teledysk nagrała później. Dziś cieszy się kilkumilionową ilością odtworzeń na YouTube :)
Jako jedyna młoda gwiazda zdobyła tyle fanów, w tak krótkim czasie, oni kochają ją, a ona kocha ich...
Albumy :
* Na Krawędzi 2012
Album bardzo pozytywnie został przyjęty przez fanów i krytykę, oby tak dalej!
W 2012 roku wzięła udział w programie BITWA NA GŁOSY, i choć była wraz z grupą JULANGELS faworytami to odpadła w szóstym odcinku zajmując 5 miejsce... (Fani przyznać się  kto nie głosował :D)
Uwielbiam ją, to moja najlepsza polska piosenkarka, życzę jej powodzenia w dalszej karierze. JULA rządzisz :*

DRAGON

7 komentarzy:

  1. Hej:)
    Przyznam szczerze, że blog mnie bardzo zaciekawił.
    Piszesz fajne opinie, opisy:) wszystko jest super.
    Muszę przyznać, że mało kiedy spotyka się chłopaka, który mówi otwarcie o tym, że nie słucha jakże cudownego rapu;) Piszesz to co myślisz- i to jest najważniejsze, a także to, że nie boisz się co o tobie powiedzą inni! Congratulations!
    Sama lubię Julę;) Myślę, że dziewczyna odwala kawał dobrej roboty^^ zdecydowanie bardziej lubię ją niż Honey:D
    No i przyznać trzeba że ma wielki, a nawet ogromny talent;d

    zapraszam do mnie.
    http://hello-in-my-world.blogspot.com/
    - sorki za spam;) Pewnie nie lubisz bohaterów opowiadania, ale cóż;) Może akurat;d

    Pa!
    Całuski! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Blog świetny tak jak i Jula:) Jula to ulubiona piosenkarka mojej przyjaciółki:)Blog naprawdę mi się spodobał.Zapraszam do mnie.
    Pozdrawiam Miho^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Super. Uwielbiem piosenki Juli :)
    pzdr.
    cukierkowa-bombonierka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj! Blog mnie bardzo zaciekawił i zaszokował ilością informacji, ale w pozytywnym sensie. Widzę, że lubisz muzykę, a ja tą pasję również podzielam. Prowadzę bloga o tej tematyce więc jakbyś miał ochotę to zapraszam!
    Podziwiam rówież za przeczytanie Tolkiena. Dla mnie niestety sa to za ciężkie pozycje, chociaż nie powiem że nie lubię fantasy! Mimo wszystko każda próba przeczytanie Jego dzieł kończyła się fiaskiem. Pozdrawiam i Trzymaj się!! :)

    mlwdragon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedna z moich ulubionych piosenkarek <3

    OdpowiedzUsuń