sobota, 16 marca 2013

Zmiany na blogu :)

Jak wiecie, po prawej stronie mojego bloga jest sonda o recenzji filmów na moim blogu - My Little World.
Oczywiście, jeszcze się nie skończyła, ale większość głosów jest na tak, więc informuje Was, że od dnia 18.03.2013 na blogu będą się też pojawiać recenzje, opisy wybranych przez mnie filmów...
Czyli oprócz książek fantasy i muzyki na blogu pojawią się też filmy :)
Mam nadzieję, że to Wam pasuje - zresztą sami głosowaliście :P

Dziękuje Wam, za wyświetlenia, nie minął nawet miesiąc a mam już prawie 700 wyświetleń - może dla kogoś to zwykłe odwiedziny, ale dla mnie to też coś więcej... Cieszy mnie, że lubicie mojego bloga i chętnie na niego wchodzicie :*
Posty dodaję zazwyczaj wieczorem, bo wcześniej mam szkołę i pomaganie dla rodziców (mieszkam na wsi :D).
A co tam u Was? :)

DRAGON

4 komentarze:

  1. Jestem bardzo ciekawa, jaki film będzie oceniony przez ciebie jako pierwszy;)
    Oj, na wsi:D No to masz sporo obowiązków;) Jak dobrze, ze ja nie mam tego problemu.xd
    Kocham tą piosenkę- Linkin Park Castle Of Glass :D
    Czekam na recenzję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To super, że będą recenzje , już nie mogę się doczekac ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę że będzie to zmaiana twojego życia.
    Ciekawy bloga, podoba mi się.
    claudia-klaudia-rose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń