wtorek, 5 marca 2013

Znowu o mnie :D

Dziś chcę napisać o moich pasjach - turystyka, języki obce i jak każdego chłopaka, sport - siatka :)
Turystyką interesuje się od niepamiętnych czasów, bo zawsze chciałem zwiedzać świat i wogóle. Opłynąć kulę ziemską :D - marzenia 10-latka...
Językami obcymi zainteresowałem się w gim, obecnie biegle posługuje się - angielskim, francuskim i może trochę niemieckim :) Uwielbiam lekcje dwóch pierwszych języków (niemieckiego się nie uczę, ale trochę podglądam jak brat to robi...), jestem jednym z najlepszych uczniów z naszej szkoły w języku francuskim, angielskim też, ale są lepsi :D
W siatkę grałem od młodości :) Lecz to dopiero w gimnazjum mogłem rozwinąć szerzej swoje umiejętności gry. Poprzez chodzenie na zajęcia dodatkowe czy tak zwaną sekcję. 
Może to słabe zainteresowania, ale uważam, że lepiej mieć ich mniej, a dobrze rozwinięte, a nie kilka i nic nie umieć...
Poza powyższymi rzeczami lubię kino, fotografię i wycieczki krajoznawcze :)
A Wy? :)

DRAGON

1 komentarz:

  1. Duzo rzeczy się o tobie dowiedzieliśmy ! Uwielbiam dokładnie te same rzeczy co Ty ;d

    OdpowiedzUsuń