piątek, 31 maja 2013

I'm In Love With You And All These Little Things - One Direction

One Direction - brytyjsko-irlandzki boysband, który wykonuje muzykę gatunku - dance po, teen pop i power pop. Zespół został założony w 2010 roku. W VII brytyjskiej edycji programu X Factor zajęli trzecie miejsce. Grupa podpisała kontrakt z wytwórnią Syco Music. Ich debiutancki singiel WHAT MAKES YOU BEAUTIFUL uprasował się na No. 1 listy UK Singles Chart, i stał się najszybciej sprzedającym singlem roku.
CZŁONKOWIE ZESPOŁU:
* Niall Horan
* Zayn Malik
* Liam Payne
* Harry Styles
* Louis Tomlinson
ALBUMY 1D:
* Up All Night 2011
* Take Me Home 2012
Czy lubię 1D? Nie mogę powiedzieć, że jestem ich wielkim fanem, ale kilka piosenek bardzo lubię. Tworzą napewno dobra muzykę, ale ich działalność nie interesuje mnie aż tak bardzo. Są OK, i szanuje ich twórczość :)

DRAGON

21 komentarzy:

  1. Wielkie dzięki. Czekam na kolejne posty!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog, słuchasz fajnej muzyki ;)
    Jak dobrze że są jeszcze chłopacy którzy nic nie mają do 1D i się tego nie wstydzą i ich nie hejtują, oby tak dalej ;)
    http://life-is-brutal0.blogspot.com/ zajrzyj tu czasem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo...jak fajnie, że o nich napisałeś :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej :)
    Troszkę się zdziwiłam, że o nich napisałeś:) No i byłam zaskoczona- oczywiście pozytywnie. Muszę Ci powiedzieć, że jesteś chyba pierwszym chłopakiem jakiego znam, który nie powiedział o nich; ,,Pięciu śpiewających pedałów'' I bardzo mnie to ucieszyło;)
    No nic, nie zanudzam już tylko czekam z niecierpliwością na kolejne notki^^
    Jestem ciekawa co następnym razem wybierzesz:)
    Pozdrawiam xx.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam podobnie, jak ty - nie jestem super fanką, ale niektóre piosenki są spox.
    Ale to zaskakujące, że jesteś chłopakiem i w ogóle coś znasz ich piosenki o.O

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam te same zdanie co ty, więc super że o nich zrobiłeś.
    Czekam na notkę o Demi Lovato ;)
    Zapraszam też do siebie na filmik do bloga, który możesz polubić albo skomentować:
    * http://www.youtube.com/watch?v=sKvQglg3lQQ
    Pozdrawiam XOXO

    OdpowiedzUsuń
  8. jejku no, jak ja nie lubię one direction...
    ale mimo wszystko blog wydaje się ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słucham 1D ale nie mogę powiedzieć, że ich nie lubię ;) Fajny blog ^^ Bardzo mi się podoba ;D Notatki na poziomie i ciekawe ;D
    + zapraszam ;* korea-moje-morzenie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Blog jest fajny. Ja tam nie mam nic do 1D

    tiniandtini.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej! Też prowadzę bloga o muzyce. Może trochę innej, ale jednak. Wejdź, może akurat ją polubisz :)
    http://muzyka-wg-nas.blogspot.com/ (tylko piszę tam z koleżanką i z innego konta, ale za chiny mi się przelogowywać nie chce XD)

    Co do posta. Ja tam do 1D nic nie mam. Znaczy nie mogę powiedzieć, że ich lubię, bo to byłoby kłamstwo, ale ich muzyka nie jest taka zła. Tylko z wyglądu mi się nie podobają i z... pochodzenia :D To jest mega płytkie, ale ja nie lubię boysbandów jeśli nie ją koreańskie ._.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo, jest i 1D. Zdziwiłam się, że o nich napisałeś. Zazwyczaj od chłopaków można usłyszeć że to ,,pedały'' i nic więcej. Tak jak już ktoś powyżej napisał.
    Wchodzę tutaj już któryś raz z kolei ;) Ciekawe posty piszesz. Lana Del Rey już była ? Jak nie to czekam na posta ;) Może się ukarze. ;)
    Pozdrawiam i zapraszam ;) http://just--art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja do zepołu OD nic nie mam i nie jestem ich fanką ale kilka ich kawałów wpadło mi w ucho ;)
    Czy moge dodaje Cię do polecanych?
    Dwie nowa notki u mnie na blogu http://muzycznomaniaa.blogspot.com/ Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy blog. I ciekawa osoba z Ciebie. Masz podobne zainteresowania do mnie:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak już pewnie wiesz, nie słucham takiego gatunku muzycznego, lecz szanuję ich. Według mnie dorobili sobie tej sławy. :)
    Bardzo lubię Twojego bloga. :>
    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja ich nie słucham, ale lubię piosenkę Live While We're Young :3

    oliwie-ra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja, po prostu kocham One Direction .!
    Nawet sama nie wiem czemu .
    Chyba dla tego że mają super piosenki których non stop słucham ! ♥
    W ogóle to mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja, po prostu kocham One Direction .!
    Nawet sama nie wiem czemu .
    Chyba dla tego że mają super piosenki których non stop słucham ! ♥
    W ogóle to mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham ich! Dziękuję za posta!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Też lubię 1D. ;* CZEKAM NA KOLEJNE POSTY!!!
    http://my-lovely-worldxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń