czwartek, 30 maja 2013

Mów Mi Dobrze, Dobrze Mi Mów - happysad

 Happysad - polska grupa muzyczna wykonująca muzykę rockową. Zespół został założony w 2001 roku w Skarżysku-Kamiennej przez muzyków, którzy już wcześniej grali razem. Nazwa happysad (pisana małą literą) uformowała się dopiero w 2002 roku, kiedy to wybrane zostało także logo grupy. happysad uznawany jest za jeden z najciekawszych młodych polskich zespołów. 
Z zespołem HAPPYSAD spotkałem się zupełnie przypadkowo, dowiedziałem się od niej od koleżanki, która jest ich wielką fanka. Tworzą bardzo ciekawą muzykę, która mi się podoba, a zaznaczę, że nie słucham za bardzo rocka. Mają fajne piosenki i niekiedy śmieszne teledyski :)
CHŁOPAKI GÓRĄ :D
CZŁONKOWIE ZESPOŁU :
* Jakub "Quka" Kawalec
* Łukasz "Pan Latawiec" Cegliński 
* Artur "Artour" Telka
* Jarosław "Dubin" Dubiński
ALBUMY happysad :
* Wszystko jedno 2004
* Podróże z i pod prąd 2005
* Nieprzygoda  2007
* Mów Mi Dobrze 2009
* Ciepło/Zimno 2012

DRAGON

4 komentarze:

  1. Happysad!Mój ulubiony drugi zespół! Codziennie muszę posłuchać conajmniej ich dziesięciu utworów. Oni są po prostu genialni! ♥
    Jeśli znalazłbyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sam wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś ich słuchałam, teraz też zdarza mi się powrócić do ich piosenek :). Świetny blog :) http://anotherverra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Happysad!!!!
    Uwielbiam ten zespół jestem fanką od samego początku ;)
    Bardzo dziękuję za to, że odwiedziłaś mojego bloga, na pewno będę do ceibie zaglądać. Liczę na to samo.
    Pozdrawiam
    http://zycioweteksty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń