czwartek, 9 maja 2013

Osada - 2004

Reżyser - M. Night Shyamalan
Produkcja - USA
Obsada Bryce Dallas Howard, Joaquin Phoenix, Adrien Brody,  Sigourney Weaver, William Hurt,  Brendan Gleeson
Gatunek - thiller
Czas Trwania - 1h 48min

Kiedy jeden z mieszkańców OSADY wchodzi do lasu, potwory w nim żyjące zaczynają terroryzować mieszkańców. Film jest bardzo ciekawą historią, którą bardzo fajnie się ogląda. Bardzo dobrze ulokowany plener - to jest idealne miejsce na ten film. Jedyny film, który ciągle siedzi mi w głowie :D, wg. mnie M. Night Shyamalan wykonał dobrą robotę. Aktorzy zagrali bardzo dobrze, najlepiej zagrała Bryce Dallas Howard - wcielając się w role Ivy Walker. Niewidoma dziewczyna, która słyszy o wiele więcej niż pozostali... Muzyka jest w normie, choć mogli by bardziej popracować nad nią - bardziej tajemnicza, ale i tak można mieć dreszcze gdy się ogląda. Inne walory tego filmu OSADA też są bardzo dobre, jeden z lepszych film tego reżysera.
Mam do niego sentyment, bardzo lubię go oglądać i często do niego wracam... Las i potwory jest idealny plenerem i bardzo dużym atutem tego performingu.
Film jest dpbry, choć uważam, że kilka momentów należało by poprawić, ale i tak jestem na tak :D

MOJA OCENA - 8/10 :)

DRAGON

1 komentarz: