czwartek, 30 maja 2013

Śniegi Wojny - 2012

Reżyser - Petter Naess
Produkcja -  Norwegia, Szwecja
Obsada - Florian Lukas, Rupert Grint, David Kross, Stig Henrik Hoff, Lachlan Nieober, Knut Joner
Gatunek - Dramat, Wojenny
Czas Trwania - 1h 40min

Wiem, że miałem wstawiać recenzje tylko filmów fantasy, ale nie mogłem się oprzeć, to film szwedzkiej produkcji - kraju, który tak bardzo lubię...
Zestrzelone nad norweskim terytorium podczas II wojny światowej grupy brytyjskich i niemieckich lotników podejmują współpracę, która ma im zapewnić przetrwanie w ciężkich, zimowych warunkach. Czy im się uda? Czy przeciwne fronty wojny pozwolą na współpracę? Jak wygląda zima w Norwegii?
ŚNIEGI WOJNY to bardzo udany film, do którego zawsze będę powracał. Historia oparta na autentycznych faktach - tego nie sposób nie zobaczyć. Ciekawy i porywający. 
Zacznijmy od gry aktorskiej - stoi na wysokim poziomie i śmiało mogę powiedzieć, że jest bardzo dobra. Nie sposób pochwalić R. Grinta, który tutaj gra, ale również inni aktorzy bardzo dobrze wykreowali swoje postacie :) Jestem pod wrażaniem tak zgranej obsady, po raz pierwszy oglądam film skandynawskiej produkcji :D
Plan filmu też jest bardzo dobrze umiejscowiony i zasługuje na pochwałę. Jestem pod wielkim wrażeniem. 
Muzyka niezbyt mnie zaskoczyła, co będzie trochę na minus dla filmu, wiem, że to film wojenny, ale niekiedy muzyka grozy by się przydała. Ogółem jest dobrze, ale chyba właśnie tutaj zabrakło mi tego czegoś...
Ogółem film jest bardzo ciekawą i porywającą produkcja. Zazwyczaj na wielu filmach nudzę się, ale nie tutaj. Byłem ciekawy co będzie dalej, film to poezja :)
Gorąco polecam dla wszystkich!
 MOJA OCENA 9/10

DRAGON

13 komentarzy:

  1. ja jak przeczytałam samą nazwę ''śniegi wojny''
    przyszła mi na myśl kasiąża ''szare śniegi syberii''
    polecam :)
    fajny blog:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie sądziłam, że spotkam jeszcze w jakimś filmie Rupert'a :D
    Kiedyś będę musiała obejrzeć ten film :3
    Zapraszam do mnie: rozkminyyuuki.blogspot.com
    Fajny blog :d

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie oglądałam, ale mam ochotę zobaczyć ten film, ze względu na Ruperta ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się ciekawie ;)


    Zapraszam na konkurs!!!!!!!

    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham czytac ksiazki ta wiec z pewnoscia keidys przeczytam

    OdpowiedzUsuń
  6. Super sie zapowiada ;)
    To jeden z moich ulubionych blogów <33

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog ... !!
    Obserwuję + liczę na rewanż :
    http://vicky-glamour.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ja najbardziej lubię filmy fantasy lub wojenne, tego nie oglądałam, ale skoro tak wysoko oceniony to z chęcią obejrzę :))
    Pozdrawiam Yoona.

    OdpowiedzUsuń
  9. Rupert Grint jest super! Nie słyszałam o tym filmie szczerze mówiąc, być może zobaczę ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapowiada się być genialnym . :D

    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam . ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też lubię Szwecje. Grint, om om om. Bardzo lubię filmy, gdzie właśnie on występuje. Wiem, że będą świetne. Z tym filmem także się nie zawiodłam. :>
    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ;o Uwielbiam Ruperta. Z chęcią muszę obejrzeć ten film i do tego jeszcze oparty na faktach. Recenzja też niczego sobie. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. swietny blog. Film muszę obczaić ;D

    http://chamomileee12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń