poniedziałek, 27 maja 2013

Tonight I'm Getting Over You - Carly Rae Jepsen

Carly Rae Jepsen -  urodzona 21 listopada 1985, kanadyjska piosenkarka i autorka tekstów. W 2007 roku zajęła trzecie miejsce w kanadyjskiej edycji Idola oraz wyruszyła z tym programem w trasę koncertową zatytułowaną Canadian Idol Top 3. Jepsen uczęszczała do Heritage Park Secondary School w Mission, w Kolumbii Brytyjskiej, którą udało jej się ukończyć.
Była często krytykowana za swój młodzieńczy styl, i zły ubiór. Ja uwielbiam ją jaką jest.
Każdy chyba śpiewał 'Call Me Maybe', ta piosenka to hit :D Carly jest bardzo fajną, młodą osobą. Masz przed sobą całe życie, trzymam kciuki by udało się jej podbić scenę muzyczną...
PS - Nie mogę się oderwać od słuchania 'Tonight I'm getting Over You'
ALBUMY WOKALISTKI :
* Tug Of War 2008
* Curiosity 2012
Kiss 2012

DRAGON 

23 komentarze:

  1. Hej! Kocham jej nową piosenkę, jest super. Fajny blog, bardzo urozmaicony. U mnie już byłeś, choć to blog dla dziewczyn, ale jeśli chcesz czytać to Ok :).
    http://forrgirlss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem spoko blog. Co prawda nie wiele się dowiedziałam o samej Carly, ale przesłuchałam te piosenki co wstawiłeś. No, nie powiem dotychczas kojarzyłam ją tylko i wyłącznie z 'Call me maybe" (którego szczerze powiedziawszy mam już po dziurki w nosie), a dzięki twojemu wpisowi zmieniłam zdanie o niej i jej muzyce - wbrew tego co dotychczas sądziłam, ma kilka niezłych piosenek ;)

    Jak już mówiłam, blog jest całkiem niezły. Notki są świetne, ale szata graficzna bloga leży i kwiczy ;P Nie myślałeś może nad jakimś gotowym szablonem? Pełno tego w sieci, a łatwo się wstawia i bardzo estetycznie wygląda.

    No nic, życzę weny i pozdrawiam.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga, na którym pisze swoje własne opowiadanie fantasy.

    Shade~


    Link: http://cien-jezdzca-luku.blogspot.com/
    Tematyka: opowiadanie fantasy
    Opis:"W Sathed zapadła spokojna,kwietniowa noc. Ludzie z wioski Norde,dawno udali się na spoczynek.Nikt nie przeczuwał, że od tej nocy życie w osadzie zmieni się diametralne. Że zostaną wybrani." To tylko fragment prologu opowiadania fantasy. Opisuje ono losy pewnego chłopaka o imieniu Skygge Rytter Bue. Jeżeli lubisz magiczne klimaty - nie możesz tego nie przeczytać! PS. Każdego z osobna proszę o komentarze :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy blog prowadzisz. Można się wielu ciekawych rzeczy dowiedzieć. Lubię tą wokalistkę chyba od czasu ,,call me maybe'' ;))
    Jak już ktoś powyżej się wypowiedział: proponuję zmienić kolorystykę, za dużo niebieskiego, no i nagłówek nie do końca trafiony. Pomyśl nad tym ;))
    Pozdrawiam i powodzenia :)
    A tu moje rysunki --> http://just--art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz super bloga! Dużo można sie na nim dowiedzieć :) Lubię Carly Re Japsen. Będę wpadać częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Carly gdzies tam kiedyś słuchałam ale jakos nie przypadła mi do gustu poznaje ja tylko po tej cudnej ♥ grzywce . Ciekawy blog . obs
    mojmozg13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy blog. Nie za bardzo słucham takiej muzyki, ale odmiana też jest miła :)
    Wygląd bloga też mi się spodobał.
    Dziękuję za komentarz u mnie :))
    Pozdrawiam Yoona :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Z jej piosenek znam tylko 1/2 :D
    Jest nawet spoko :D
    Nie tolerujesz przemocy wobec zwierząt ??
    ZAPRASZAM ! --> http://everyday-smart.blogspot.com/2013/05/znecanie-sie-nad-zwierzetami-jak.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog. Uwielbiam tę piosenkarkę ;P
    www.komorkowe-one-direction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny blog ^^ Ciekawe notki :) Zapraszam --> http://yull-xx.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię tylko jedna piosenkę tej wykonawczymi xd i wiem że wypromowal ja Justin Bieber ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny blog ;D świetnie piszesz ;D
    uwielbiam Carly jest świetna i też jej życzę jej podbicia sceny muzycznej bo świetnie śpiewa ;)

    ~kat

    OdpowiedzUsuń
  12. siema :) jak coś u mnie pojawił się pierwszy rozdział już. zapraszam!

    with-lightning.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię Twojego bloga. Ja nie przepadam za takim gatunkiem muzycznym, ale szanuję ją oraz jej utwory. Nie wyzywam jej, jak większość, którzy słuchają metalu i rocka jak ja - wiem, że ona zasłużyła na tą sławę. :)
    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog;)Lubie ją , ma ładny głos na pewno będę wpadać;)
    Zapraszam do mnie : diy-handmade-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny blog ;) Bardzo lubię tą wokalistkę i jej piosenki ;) Będę tu zaglądać ;) Zapraszam do mnie :D http://welcometomylifeziomek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny blog, jeśli chcesz u mnie będzie konkurs z vansami ;)
    Wpadaj http://welcome-to-realityy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy blog. :]] Podziwiam. Zapraszam do siebie http://natonator.blogspot.com postaram się wpadać tu częściej . :]] pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Call Me Maybe♥ Uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ocena wystawiona na stronie
    http://recenzjewakako.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja już jestem w wymarzonej szkole :D
    Swietne piosenki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam tą piosenkarkę ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam ja ;*

    oliwie-ra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń