niedziela, 19 maja 2013

When We Stand Together - Nickelback

 Nickelback – kanadyjska grupa muzyczna wykonująca muzykę z pogranicza rocka i hard rocka. Założona w 1995 roku, pierwszy rozgłos zespół zyskał w 2000 roku, wraz z ukazaniem się drugiej studyjnej płyty "The State", z której to pochodził pierwszy przebój grupy "Leader of Men", który odniósł spory sukces na zagranicznych listach przebojów.Potem było już coraz lepiej :D
CZŁONKOWIE ZESPOŁU :
* Chad Kroeger
* Ryan Peake
* Mike Kroeger
* Daniel Adair
ALBUMY :
* Hesher 1996
* Curb 1996
* The State 1998/2000
* Silver Side Up 2001
* The Long Road 2003
* All The Right Reasons 2005
* Dark Horse 2008
* Here And Now 2011
Dlaczego lubię Nickelback? Ponieważ zaciekawiła mnie ich twórczość, piosenki uzależniły i do dziś ich słucham, ogółem to nie lubię rocka, ale akurat ta grupa zafascynowała mnie swoim repertuarem, a teledyski - poezja :)

DRAGON

16 komentarzy:

  1. Ciekawy i świetny blog :) Libię taką tematykę ! :> Powodzenia w dalszym pisaniu.

    http://be-yourself-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podoba mi się Twój blog. Jest trochę inny niż wszystkie i to jest w nim najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny blog i spoko muzyka ;)
    zapraszam
    http://takecare-of-yourlove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne piosenki i blog też tak tu przyjemnie :***

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj. Ja przez przypadek znalazłam twój blog, ale muszę ci powiedzieć, że kocham cie za ten post. Ja po prostu uwielbiam Nickelback!!!
    A tak po za tym to jeśli masz czas i ochotę to odwiedź mój blog na my-fantasy-books.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Popieram Lerona Sama ich uwielbiam przesłuchałam wszystkie piosenki dobrze powiedziane że teledyski to poezja :) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ten zespół a zwłaszcza piosenki lullaby i bottoms up!
    Świetny *.*
    http://tajemnicedylana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. super blog + obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ich, właściwie to już od małego, najbardziej lubię Someday i Savin me :) Pozdrawiam!

    ohmfh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam tylko ''Lullaby'' i ''Trying not to love you'' ale są to świetne kawałki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Blog jest swietny! :D Bede zagladac regularnie. Uwielbiam Lullaby i Trying not to love you : Pozdrawiam!
    http://muzycznomaniaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Za bardzo nie słucham Nickelback. Jedynie ich ballady na większe zdołowanie. Jest to dobry zespół,ale ja wolę np. Asking alexandrie, Arch Enemy, Rammstein itd. :)
    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. super post :33
    obserwacja za obserwacje? ;>>
    jesli tak napisz u mnie komentarz ^^
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. są świetni!
    pół playlisty mi zajmują! ;D

    OdpowiedzUsuń