piątek, 24 maja 2013

Yeah That's That Super Bass - Nicki Minaj

Onika Tanya Maraj, czyli Nicki Minaj - urodzona 8 grudnia 1982 w Port Of Spain na Trynidad i Tobago, piosenkarka i autorka tekstów. W wieku 5 lat wraz z rodziną przeniosła się do Nowego Jorku. W 2009 dołączyła do Young Money Entertainment, wytwórni muzycznej zarządzanej przez Lil Wayne'a.
Nicki Minaj identyfikuje się jako osoba biseksualna Choć niejednokrotnie podkreślała, że interesują ją tak mężczyźni, jak i kobiety, nigdy jednak nie była związana z osobą tej samej płci.

Bardzo ją lubię, choć dla wielu to kontrowersyjna baba, ale jej muzyka dociera do mnie. Przyznam, że ma zwariowane piosenki i teledyski, ale chyba właśnie dla tego ją lubię. Jest kontrowersyjna, ale ja i tak ją lubię.  Jej teledyski to wielkie hity i sukcesy, sam album PF to bardzo udany projekt. Oby więcej takich :)
ALBUMY WOKALISTKI :
* Pink Friday 2010
* Pink Friday : Roman Reloaded 2012

DRAGON

4 komentarze:

  1. Moim zdaniem jest szaloną wokalistką, która ubarwia świat showbiznes. Kocham ją za super piosenki. Jedyne czego się nie spodziewałam to jej godności :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tam lubię Nicki, nie jestem jej wielka fanką ale piosenki ma fajne. Wpadają w ucho
    http://tajemnicedylana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze, to Nicki i nie przeszkadza, ma nawet niezłe te piosenki, lubię je sobie puszczać gdy sprzątam XD
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nicki jest jak Lady Gaga obie mają super hity i teledyski oraz obierają się zwarjowanie

    OdpowiedzUsuń