sobota, 15 czerwca 2013

Let Me Give Your Heart A Break - Demi Lovato

Demetria Devonne Lovato, czyli Demi Lovato - urodzona 20 sierpnia 1992  roku. Amerykańska piosenkarka, autorka tekstów oraz aktorka. Znana z programu X FACTOR gdzie jest jury, oraz z serialu- SONNY WITH A CHANCE. Jako solowy artysta muzyczny, Lovato wydała swój debiutancki album Don't Forget 23 września 2008 roku. Album zadebiutował na drugim miejscu na liście Billboard 200 sprzedając się w 89 tys. egzemplarzy w pierwszym tygodniu.
Demi napewno jest utalentowaną piosenkarką i aktorką. Lubię jej czasem posłuchać. Tworzy fajną muzykę i wg. mnie zasługuje na to, co już zdobyła :) DEMI rządzisz :)
ALBUMY WOKALISTKI :
* Don't Forget 2008
* Here We Go Again 2009
* Unbroken 2011
* Demi 2013

DRAGON

7 komentarzy:

  1. nie lubię jak śpiewa, za to dobrze jej wychodzi aktorstwo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nigdy jej nie słuchałam (no może raz), po prostu do mnie nie trafia. Ale fajnie, że o niej napisałeś :)

    Skom? http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja ją lubię ;)

    obserwuję, zaobserwujesz ? :)

    joyofthefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ją bardzo lubię i jako aktorkę i jako piosenkarke ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wole ją jako aktorkę.
    W śpiewaniu, nein podoba mi się . :D
    OBSERWUJE

    Pozdrawiam :*
    margarett-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również wolę ją jako aktorkę ;)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słucham jej, ale uważam że ma świetny głos. :D
    Zapraszam do mnie
    http://littlesmilefate.blogspot.com
    + obserwuje

    OdpowiedzUsuń