wtorek, 18 czerwca 2013

Liebster Blog Award

Jest to tak jakby pewnego rodzaju nagroda, otrzymywana od innego bloggera za "dobrze wykonaną pracę". Jest przyznawana bloggerom o mniejszej liczbie obserwatorów i wyświetleń, więc daje możliwość rozpowszechniania. Należy odpowiedzieć na 11 pytań, otrzymanych od osoby, która Cię nominowała, Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz 11 pytań.
PYTANIA, KTÓRE DOSTAŁEM:
1. Dlaczego założyłaś/eś akurat takiego bloga ?
Bo bardzo lubię słuchać muzyki, a jeszcze bardziej czytać książki fantasy. Blog jest połączeniem tych dwóch rzeczy.  
2. Masz jakieś zwierzęta ?
Niestety nie :( 
3. Jaki jest twój ulubiony sport ?
Oczywiście siatkówka i biegi :) 
4. Co sadzisz o paleniu papierosów i piciu alkoholu przez małoletnich ?
Hmm, powstrzymam się od komentarza :D To czysta głupota.
 5. Kim chciałaś/eś zostać gdy byłaś/eś dzieckiem ?
Ambitnie - gwiazdorem filmowym :D 
6. Jeśli za tydzień miałby być koniec świata co byś zrobił/a ?
Za wszelką ceną chciałbym poznać J.K Rowling - kocham Harrego. 
7. Kim chcesz zostać w przyszłości ?
Zamierzam otworzyć własny hotel :) 
8. Jaka była najpiękniejsza chwila w Twoim życiu ?
Gdy moja chrześniaczka uśmiechnęła się do mnie po raz pierwszy. Od tamtej chwili robi to zawsze gdy mnie widzi.  
9. Jaki jest Twój najlepszy przyjaciel ? Opisz go krótko
Mam takiego, ale obecnie nie mogę stwierdzić, że jesteśmy najlepszymi kumplami.
 10. Jaki typ ludzi doceniasz ?
Którzy potrafią się podnieść z dołku i walczyć o swoje racje. 
11. Jak miała na imię Twoja pierwsza miłość ?
Trzeba było taką mieć :D
  MOJE PYTANIA :
1. Czy lubisz JB?
2. Co sądzisz o narkotykach?
3. Czy masz chłopaka/dziewczynę? Opisz go/ją krótko
4. Dlaczego założyłeś/aś bloga?
5. Kim jest Twój idol?
6. Ulubiona piosenka?
7. Czy lubisz matematykę? :D
8. Co najczęściej robisz po szkole?
9. Co sądzisz o muzyce gatunku RAP czy HIPHOP?
10. Czy kochasz swoich rodziców?
11. Jaki jest Twój cel/marzenie w życiu?
BLOGI NOMINOWANE:

4 komentarze:

  1. Gratuluje nominacji (jeny, brzmi to jakbyś został nominowany przynajmniej do Oskara)

    + Jeśli chciałabyś odwiedzić mój świeżutki blog to zapraszam (jeszcze ciepły!):
    http://totalna-katastrofa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje, ja Ciebie też nominowałam xD

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję :))
    super muzyka w tle :P

    http://odrobinaszalenstwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. też mi się spodobała muzyka w tle, siostra aż zaczęła tańczyć xd zapraszam do mnie na http://roksanao.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń