środa, 12 czerwca 2013

Przerywam Sen Z Nadzieją Na Lepszy Dzień - Patricia Kazadi

Patricia Tshilanda "Trish" Kazadi, czyli Patricia Kazadi - urodzona 17 marca 1988 w Warszawie. Polska aktorka, piosenkarka, kompozytorka, autorka tekstów i prezenterka telewizyjna. Jej matka pochodzi z Łukowa, zaś ojciec z Demokratycznej Republiki Konga. Od 2011 (od szóstej edycji) Kazadi prowadzi program You Can Dance – Po prostu tańcz. Zastąpiła w nim Kingę Rusin. Jak dla mnie bardzo dobrze odnajduje się w tej roli.
Nie jestem wielkim fanem Patricii, ale szanuje jej twórczość. Każdy ma prawo robić to co chce. Bardzo pozytywnie zaskoczyła piosenką 'WANNA FEEL YOU NOW' ft. Matt Pokora. Niedawno wyszedł jej debiutancki krążek - chce zobaczyć jak jej to wyszło, więc raczej kupię tę płytę...
ALBUMY WOKALISTKI:
* TRIP 2013
 
DRAGON

2 komentarze:

  1. Ona kiedyś była u mnie w mieście w centrum handlowym. Na żywo wygląda jeszcze piękniej niż na zdjęciach. Dosyć ciekawy cytat. ;)
    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie mi się podobała jej piosenka z Matt Pokora " I wanna feel you now" a ta nowa jeszcze się do niej nie przekonałam. Czytałam rózne recenzje jej albumu i wszystkie były negatywne wiec niewiem czy warto kupowac album
    http://muzycznomaniaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń