poniedziałek, 17 czerwca 2013

Remember The Nights On Broadway - DJ Antoine

Antoine Konrad, czyli DJ Antoine - urodzony 23 czerwca 1975, szwajcarski DJ i producent muzyczny. Odniósł spektakularny sukces w swej rodzinnej Szwajcarii, w której jego albumy regularnie trafiają do zestawienia najlepszych krążków. Najbardziej znany dzięki krążkom „Houseworks 01” i „Jealousy”. Od początku swojej kariery sprzedał ponad 430 tysięcy egzemplarzy swoich płyt. Jest też właścicielem dwóch wytwórni płytowych - Houseworks i Egoïste.
Bardzo lubię piosenki DJ Anotine, jest w nich coś co mnie przyciąga. Każdą jego piosenkę mógłbym słuchać bez końca. Facet ma talent, a świetnie dobrane duety mu w tym pomagają... Jest bardzo utalentowany i  nie ma po co się sprzeczać :D
ALBUMY WOKALISTY, DJ-a :
* PONIEWAŻ DJ ANTOINE JAK PRZYSTAŁO NA DJ-A MA DUŻO KRĄŻKÓW, TO WKLEJAM TYLKO TE, KTÓRE UKAZAŁY SIĘ NIEDAWNO. DODAJĘ LINK DO PEŁNEJ LISTY - Albumy DJ ANTOINE
* WOW 2010
* 2011 2011
* Remixed 2011 2011
* Welcome To DJ Antoine 2011
* Remixed Welcome To DJ Antoine 2011
* Sky Is The Limit 2013


4 komentarze:

  1. Zgadzam się, DJ Antoine przyciąga :D
    Uwielbiam jego utwory i ciągle ich słucham, co jest trochę dziwne, bo zwykle te starsze piosenki po jakimś czasie się mi 'przejadają' ale te jego mają to coś :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam je :D

    obserwuje i licze na to samo, jeśli ci się spodoba u mnie :)
    juleczkablog.blogspot.com !

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award,
    szczegóły na moim blogu w poście o tym tytule.
    http://littlesmilefate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba nigdy o nim nie słyszałam :D Albo słyszałam, ale nie wiem, że to on.

    Skom? http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń