niedziela, 14 lipca 2013

Córka Żywiołu - Fallon Leigh

Autor - Fallon Leigh
Tytuł - Córka Żywiołu
Data Wydania - 2011, Polska - 2011
Bohaterowie - Megan Rosenberg, Adam DeRís, 
Gatunek - fantasy, paranormal romance
Ilość Stron - 350
Ilość Części - 1

 Gdy Megan Rosenberg przeprowadza się do Irlandii, wszystko nagle zaczyna nabierać sensu. Tata wyraźnie odżywa, Megan zaprzyjaźnia się z koleżankami ze szkoły, a w dodatku czuje, że jakaś tajemnicza siła przyciąga ją do oszałamiająco przystojnego Adama DeRísa. Z początku Adam trzyma się na dystans, lecz kiedy w końcu przełamują pierwsze lody, Megan jest zaskoczona intensywnością ich relacji. Wkrótce Adam wyjawia magiczny sekret, który nadaje sens życiu ich obojga, ale może też rozdzielić ich na zawsze…
Po raz pierwszy spotykam się z paranormal romance w połączeniu lekkim fantasy. Zazwyczaj czytam 'grube' fantasy, ale ta książka ciekawie mnie zaskoczyła. Spodobało mi się w niej lekkość jaką ją napisano. Fabuła jest ciekawa, i bardzo wciągająca. Autorka potrafi zaskoczyć i obrazowo przedstawić rozgrywające się wydarzenia. Bardzo dobrze się przy niej odpoczywa, i gdy ją zaczniemy czytać, nie chcemy przestać.
Książka jest bardzo ciekawa, potrafi nas zaskoczyć, choć nie jest idealna. Każdy będzie mógł się przy niej zrelaksować i pobawić się w 'co będzie dalej' :)
Gorąco Polecam! :)
MOJA OCENA 8/10
 

7 komentarzy:

  1. Po samej okładce wiem, ze bym przeczytała :) W ogóle fajna się być wydaje.

    Skom>? http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog, można dużo się dowiedzieć o ksiązkach ;D
    Zapraszam do mnie: http://storybelel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Supcio książka i czytaŁEM JAK najbardziej polecam :)
    ale ładna laska na książce buhaha xd

    OdpowiedzUsuń
  4. wiem nie ocenia się książki po okładce, a ta jest prześliczna i recenzja równie świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam. Fantastyczna książka ^^
    http://kingafashionn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawa ta książka. W ogóle od razu po okładce mnie zaciekawiła. :o
    Jeśli znalazłbyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sam wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    + Zapraszam na konkurs, wystarczy kliknąć to na dole.
    Konkurs na design bloga :3

    OdpowiedzUsuń
  7. uuu może być ciekawa :D
    muszę ja przeczytać
    i zgadzam się z tym, że okładka jest bardzo zachęcająca :))
    pozdrawiam i zapraszam :))

    http://odrobinaszalenstwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń