poniedziałek, 22 lipca 2013

Dom w Głębi Lasu - 2011

Reżyser - Drew Goddard
Produkcja - USA
Obsada - Kristen Connolly, Chris Hemsworth, Anna Hutchison, Fran Kranz, Jesse Williams,  Richard Jenkins, Bradley Whitford,  Brian White
Gatunek - horror, satyra
Czas Trwania - 1h 35min

Grupa przyjaciół wybiera się na imprezowy weekend do domku w lesie. Kiedy odczytują niepokojący fragment odnalezionego tam pamiętnika, rozpoczyna się gra, w której ich życie staje się przedmiotem szokujących zakładów. Tak zaskakującej i błyskotliwej rozgrywki nie spodziewał się żaden widz. Jak mówi bohaterom spotkany po drodze tubylec: „Mogę pomóc wam tam dotrzeć, ale wydostać się będziecie musieli na własną rękę”. Nie będzie to łatwe, bo ich los leży w rękach kogoś, kto właśnie bardzo dobrze się bawi…
Gdy oglądałem ten film, liczyłem na coś trochę lepszego. Pomysł na fabułę jest świetny, więc gdy go przeczytałem od razu chciałem to zobaczyć. Niestety  zawiodłem się, choć niewątpliwie produkcja ma wiele wad i zalet :)
Gra aktorska jest dość dobra, choć mam co do niej mieszane uczucia... Ogółem nie jest źle, ale wg. mnie aktorzy mogli się bardziej postarać. Plener filmu jest ujmujący i bardzo mi się podoba :) Całkiem fajnie  im to wyszło. Muzyka też stoi raczej na dobrym poziomie, choć mogłoby być lepiej. Dom w Głębi Lasu to niewątpliwie świetny pomysł, ale z słabą produkcją. Film zaskakuje, ale też męczy. Jeśli chcecie go obejrzeć, to wiedzcie, że nie koniecznie będziecie zaskoczeni pozytywnie...
MOJA OCENA 6,5/10

5 komentarzy:

  1. Możliwe że obejrzę w wolnej chwili :D

    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | Zapraszam serdecznie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze napisana recenzja :) Niestety ja nie mogę oglądać horrorów, mam potem zbyt dziwne myśli O.o

    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.co.uk / wpadniesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na początku myślałam że to książka ale nie dziw sie spałam tylko pięć godzin :D
    Nie lubie horrorów ale ten zapowiada się ciekawie i jak będzie darmowy na internecie obejrzę :)
    Zapraszam na mojego bloga: http://storybelel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy blog ;). Bardzo dobra recenzja. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ocena 6,5 to dla mnie zbyt nisko, żeby obejrzeć film, ale chyba się skuszę :D
    __________________________________
    it-will-be-easier.blogspot.com
    Rewanżuję się za komentarze i subskrypcje!

    OdpowiedzUsuń