czwartek, 25 lipca 2013

It's In His DNA - Little Mix

Little Mix - brytyjski girlsband utworzony w 2011 roku. Little Mix jest pierwszą grupą wokalną, która wygrała brytyjski X Factor. Grupa powstała w 2011 roku podczas ósmej serii brytyjskiej wersji programu The X Factor. Na casting dziewczyny przyszły jako solowe artystki, lecz zostały połączone w grupę.
Z twórczością tej grupy zapoznałem się całkiem niedawno, ale te kilka dni pozwoliły mi ukształtować  moje zdanie na temat ich. LM to świetna mieszanka wybuchowych charakterów. W każdej z dziewczyn jest coś innego, coś inspirującego.
Dziewczyny tworzą ciekawą muzykę, której chce się słuchać. Po przesłuchaniu paru ich piosenek zdecydowałem się zamówić ich premierowy album DNA :) Mam nadzieję, że się nie zawiodę.
Girls, good job! :)
Życzę im powodzenia w dalszej karierze muzycznej i zebraniu wielu statuetek :)
SKŁAD ZESPOŁU
* Perrie Louise Edwards, 
* Jade Amelia Thirlwall,
* Leigh-Anne Pinnock,
* Jessica "Jesy" Louise Nelson.
ALBUMY LITTLE MIX 
* DNA 2012


Notkę zamówiła NATALIA HORANOWA :)
Swoje propozycje czy zamówienia proszę składać w zakładce ZAMÓWIENIA :)

7 komentarzy:

  1. Dzięki. Nie wiedziałam, że też zostały połączone jak 1D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze mówiąc, Little Mix mają fajne piosenki, jednak nieszczególnie mnie do siebie przekonały. Mimo to, będę przesłuchiwała ich piosenki, by znaleźć to, co mi się naprawdę spodoba :D
    it-will-be-easier.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejny zespół powstały dzięki X factora, który wygrywa i ma dobre piosenki szkoda że w u nasz się to nie sprawdza xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się kompletnie nie podoba ich twórczość. Nie mój styl, nie te głosy... Nie wiem.

    Skom? http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie je nie gwiazdorzą tak jak niektóre gwiazdy i są normalne .MAją kilka fajnych piosenek :)

    http://my-life-naturella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wybacz, ale nie lubię ich. Nie mój gust, bo jak wiesz, wolę cięższe kawałki, a zwłaszcza teraz, gdy u mnie króluje black i death metal. :D
    Jeśli znalazłbyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sam wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym.
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. One nawet są spoko. Nie jestem ich wielką fanką, ale niektóre kawałki są fajne :p.
    Pozdrawiam. Zapraszam na mój blog.
    justikiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń