wtorek, 23 lipca 2013

Nie Uda Nam Się Mieć Wszystkiego Na Raz - Liber


Marcin Piotrowski, czyli Liber - urodzony 10 lipca 1981 w Obornikach. Polski raper i autor tekstów, były członek hip-hopowej grupy Ascetoholix. Marcin Piotrowski działalność artystyczną rozpoczął w 1999 roku w zespole Ascetoholix, którego był współzałożycielem Początkowo wraz z zespołem występował podczas lokalnych koncertów, w tym na przeglądzie zespołów rockowych w Obornikach. W 2004 roku ukazał się debiutancki album Libera BÓGMACHER. Prywatnie raper jest związany z piosenkarką Sylwią Grzeszczak.
LIBER jest nominowany na EMA ESKA 2013 w kategorii NAJLEPSZY ARTYSTA - głosuje na niego. Uważam, że zasługuje na tą nagrodę bo tworzy wspaniałą muzykę, współpracuje z świetnymi młodymi gwiazdami, a teledyski są przecudowne, że aż chce się je oglądać. Liber do boju! :D
ALBUMY LIBERA :
* Bógmacher 2004
* Moderato 2007
* Ona i On 2008
* Wczoraj i Dziś 2009
* Magia Futbolu EP 2012
* Duety 2013

10 komentarzy:

  1. Liber! :D I tak zawsze będę go kojarzyć z tymi słowami:
    "Hej suczki, rararara... My znamy Wasze sztuczki..." :D
    Zachęcam do komentowania mojego bloga :D
    _____________________
    it-will-be-easier.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha co do komentarza nade mną to całkiem niedawno usłyszałam tę piosenkę "Hej suczki" :d

    A co do Libera, to jeden z tych niewielu artystów, którzy mnie bardzo wkurzają swoimi piosenkami.

    skom? http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja i mojego brata ulubiona piosenka XD
    hahah, lubimy ją, dobra jest :D

    http://margarett-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Liber jest boski *-* Nie dość, że przystojny to jeszcze ma boskie piosenki. Oczywiście zgadzam się z poprzednimi komentarzami, że suczki są najlepsze, podobnie jak czysta gra. Chociaż szczerze mówiąc to te ostatnie piosenki nie robią zbytniego efektu ,,WOW" wolałam kiedy był bardziej raperem a nie śpiewakiem w duetach.
    pozdrawiam Justyna
    http://tajemnicedylana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajniutki blog :) Masz talent


    Milly

    Zapraszam do nas
    http://garinei.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nowy wygląd.. WOW. :O
    Libera za bardzo nie lubię, nie mój gust. :3
    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubie Libera bo dobre piszę teksty i ostatnio fajny duet stworzył z Natalią Szroeder:*

    Fajny nowy wygląd bloga:)
    Można wiedzieć jak ty to zrobiłeś?
    Pozdrawiam! http://muzycznomaniaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubie go chyba ze z Sylwia grzeszczak a tak to -,-

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ogólnie nie przepadam za polskimi artystami... Libera w niektórych piosenkach znoszę :)
    Pozdrawiam Yoona

    OdpowiedzUsuń
  10. Liber :D Ma fajne piosenki ;) Ogólnie bardzo fajny blog :D
    Będę tutaj częściej ;D

    OdpowiedzUsuń