środa, 10 lipca 2013

Piraci z Karaibów. Na Nieznanych Wodach - 2011

Reżyser - Rob Marshall
Produkcja - USA
Obsada - Johnny Depp,  Penélope Cruz, Geoffrey Rush,  Ian McShane,  Kevin McNally,  Sam Claflin,  Astrid Bergès-Frisbey
Gatunek - Fantasy, Przygodowy
Czas Trwania - 2h 17min

Kapitan Jack Sparrow poszukuje słynnej Fontanny Młodości. Na swojej drodze spotyka piękną Angelikę i okrutnego Czarnobrodego. Po ponownym straceniu swojego ukochanego okrętu, Czarnej Perły, ścieżka życiowa kapitana Jacka Sparrowa ponownie krzyżuje się z Angeliką, kobietą z jego przeszłości i córką Edwarda Teacha, szerzej znanego jako Czarnobrodego. Jack nie jest jednak pewien czy jest to miłość, czy próba wykorzystania go do odnalezienia legendarnej Fontanny Młodości. Zostaje zwerbowany do załogi statku Zemsta Królowej Anny, który jest własnością legendarnego pirata. Okazuje się, że statek ten skrywa wiele tajemnic m.in. żyje i słucha rozkazów kapitana, zieje ogniem, a jego załoga to przede wszystkim posłuszne mu zombie.
Film wg. mnie to bardzo dobra produkcja i współpraca amerykańskich filmowców. Bardzo dobrze wybrane miejsce na plan filmowy. Sami powiedzcie, ta wyspa wygląda cudownie, ale nie zapominajmy o statkach. Wszystko go wygląda fantastycznie, a gdy się oglądało w 3D to już całkiem extra plener.
Aktorzy świetnie wywiązali się z swoich ról, bohaterowie są realistyczni i super wychodzi współpraca aktorom. W każdej zresztą części PzK  aktorzy są świetni. Wielkie gratulacje dla Penelope Cruz - wg. mnie jedna z lepszych zagranych postaci w tym filmie.
Muzyka dopełnia wszystko, całość jest świetnie zgrana. Super to wygląda, dobrze się ogląda :)
No i czekamy na 5 część :D
MOJA OCENA 9/10

6 komentarzy:

  1. Nie jestem fanką tego filmu. Oglądałam dwie części, i całkowicie zgadzam się z Twoją oceną na jego temat. Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ten film *.* John ma boskie miny i to wszystko dopełnia, jakąś wielką fanką nie jestem ale lubie czasem się pośmiać z tego xd
    http://tajemnicedylana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielbię ten film, może dlatego,że gra tu jeden z moich ulubionych aktorów-Johnny Depp i ulubiona aktorka-Penélope Cruz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeden z moich ulubionych filmów, ale i tak moim zdaniem najlepsza jest pierwsza część ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przeczę, choć ta też jest świetna :)

      Usuń
  5. Nah! Ktoś tu chyba jest wielkim fanem Piratów tak samo jak ja!
    Zakochałam się w samym zwiastunie wtedy, a będąc w kinie rozpływałam się na kawałki. Sam klimat to dla mnie 9/10, Johny Depp 10/10 i wszystko po prostu jest tak jak powinno być, a wręcz idealne!
    Aż mi się zachciało obejrzeć wszystkie części od poczatku do końca XD

    OdpowiedzUsuń