wtorek, 2 lipca 2013

There She Goes Looking Like A Star - Taio Cruz

Taio Cruz - urodzony 23 kwietnia 1983w Londynie, angielski piosenkarz, autor tekstów i producent muzyczny. Zadebiutował jako producent muzyczny, współpracując z Britney Spears, Justinem Timberlakiem i Pussycat Dolls. W roku 2006 rozpoczął działalność producencką zakładając Rokstarr Music London, firmę zajmującą się produkcją oraz dystrybucją nagrań.
Taio Cruz niewątpliwie ma świetne piosenki, których żaden jego szanujący fan nie mógłby nie lubić. Taio tworzy dobrą muzykę, ale single z gościnnymi występami innych gwiazd to istna poezja. Czekam na jakąś nową jego piosenkę, warto! :)
Taio czekamy :)
ALBUMY TAIO CRUZ:
* Departure 2008
* Rokstarr 2009
* TY.O 2011

11 komentarzy:

  1. Taio ma fajne piosenki ale jakoś nie słucham ich na co dzień. Niektóre nadają się na imprezę i to jest najlepsze ;)
    Pozdrawiam Justyna
    http://tajemnicedylana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Chociaż kocham rock'a to dla "Dynamite" robię wieeelki wyjątek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam :D Zawsze jak o kimś piszesz to nie znam :P

    Nominowałam cię do LAB <--- szczegóły

    Skom?

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny cytat na nagłówku.
    Nie słucham piosenek tego piosenkarza, ale znam go.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobre kawałki. Jeśli natomiast słuchasz rapu, to możesz też zapodać jakiegoś polskiego artystę w którymś z postów.
    Chętnie zaglądnę i posłucham ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. To nie mój styl muzyczny, ale podoba mi się to, jak o nim piszesz.

    xcvzbv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mój gust muzyczny, więc nie mam zdania o jego utworach, ale cieszę się, że powodzi mu się kariera muzyczna. (:
    Jeśli znalazłbyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sam wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie moje zdjęcia , robiła Justyna ze zdjecia ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. O Taio dawno go nie słuchałam ale jest on wspaniały

    OdpowiedzUsuń