sobota, 27 lipca 2013

Wojny Demona - R.A Salvatore

Autor - Robert Anthony Salvatore
Tytuł - Wojny Demona
Data Wydania - 1997, Polska - 2000
Gatunek - fantasy, przygodowe
Ilość Części - 4
* Przebudzenie Demona
*  Duch Demona
* Apostoł Demona
* Mortalis

W "Przebudzeniu demona" czytelnicy odkrywają nowy, zdumiewający świat, stworzony przez autora bestsellerów R.A. Salvatore. Poznają nieustraszonego bohatera Elbryana Wyndona, zmuszonego do zmierzenia się z mrocznym przeznaczeniem w zarysowanych z epickim rozmachem poszukiwaniach sprawiedliwości i pokoju. Wielkie zło przebudziło się w świecie Corony - straszliwy demon zdecydowany szerzyć śmierć i cierpienie. Jego armie goblinów i groźnych olbrzymów pustoszą przygraniczne osady, a okrutny atak na małą wioskę Dundalis pozostawia po sobie dwie sieroty: Pony i jej wieloletniego przyjaciela, młodego Elbryana. Przygarnięty przez elfy, Elbryan wyrasta na wspaniałego strażnika - ta brzemienna w skutki rola doprowadzi go do bolesnej konfrontacji.
W tym samym czasie na czarne piaszczyste wybrzeża odległej wyspy spadnie deszcz klejnotów. Te zesłane z niebios kamienie niosą w sobie niesamowitą moc - są kluczem do wszystkiego, co dobre i złe na świecie. Odzyskanie kamieni z rąk zbierającego je, skorumpowanego klasztoru, zależy od pewnego młodego mnicha. Módlcie się by nie wpadły w niewłaściwe szponiaste ręce... 
Czytanie tej książki(serii) było dla mnie bardzo ciekawym przeżyciem. Jak dla mnie jest to dość trudna powieść i bardzo często odkładałem ją znowu na półkę, ale wkońcu przeczytałem to :D
Salvatore kreuje nam bardzo ciekawy i zadziwiający świat. Książka wciąga, ale i nudzi, czasami, niestety...
Utwór to napewno wartościowość w swoim rodzaju, ale nie zawsze będzie chciało się to odkryć...
MOJA OCENA 7/10


JEŚLI CHCECIE WEJŚĆ W GADŻETY TO WYSTARCZY NAJECHAĆ NA PASEK PO PRAWEJ STRONIE POSTA :D

10 komentarzy:

  1. Nie przepadam za takimi książkami xD
    Zapraszam do mnie http://muzycznomaniaa.blogspot.com na NN

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubie takich starych książek, ani filmów. Ale to moje zdanie ;)
    Ciekawy blog ;)
    Zapraszam na mojego bloga: http://storybelel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. wg nie mój gust niestety ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię takich książek...to nie dla mnie ;P

    http://complywithyourdreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uu, a ja w stosunku do poprzednich komentatorek lubię takie książki. Chętnie kiedyś zobaczę siły w tej książce i zobaczymy, czy będę ją ciągle odkładać czy nie. Podoba mi się c:
    Jeśli znalazłbyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sam wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za takimi książkami;p Ale wiadomo każdy jest inny c;
    pozdrawiam!

    http://ewaa-farnaa-ef.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja biorę wiadomości że stron takich jak netfan.pl, allaboutmusic.pl/ i eski oraz z polskie fansite gwiazd muzyki

    OdpowiedzUsuń
  8. Czuję, że by mi się niezbyt podobała...

    Skom? http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. noowy rozdział, zapraszam :)

    eefiil.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń