wtorek, 31 grudnia 2013

Constantine - 2005

Tytuł - Constantine
Reżyser - Francis Lawrence
Produkcja - Niemcy, USA
Premiera -
* świat - 8 luty 2005
* polska - 11 marca 2005
Obsada - Keanu Reeves, Rachel Weisz, Shia LaBeouf,  Djimon Hounsou, Gavin Rossdale, Tilda Swinton
Gatunek - fantasy, thiller
Czas Trwania - 2h
Moja Ocena - 9.5/10












John Constantine  urodził się z niechcianym darem, który stał się jego przekleństwem. Mężczyzna potrafi rozpoznawać tajemnicze istoty, kroczące po ziemi w ludzkich ciałach. W niebudzących podejrzeń wcieleniach bez przeszkód wtapiają się w tłum, wypełniając swoje misje. Jeżdżą samochodami, pracują, nawiązują kontakty z ludźmi. Taka istota może być mężem lub żoną, można mieć ją za przyjaciela lub sąsiada i nie mieć pojęcia o jej prawdziwej naturze. Nikt nie wie, że nie są normalnymi ludźmi. Tylko John ich widzi. Te niesamowite wizje, których nikt nie potrafi pojąć i od których chciał się wyzwolić, pchnęły Constantina ku samobójstwu. Niestety, próba się nie udała. Odratowany wbrew swojej woli ponownie znalazł się w świecie żywych. Na zawsze naznaczony, ma nadzieję, ze uda mu się uzyskać zbawienie, odsyłając "istoty" tam, skąd przybywają, z powrotem w otchłań. Jako broni używa świętych relikwii, rozumu, pięści i wszystkiego, co okaże się pomocne. Zdesperowana detektyw Angela Dodson nakłania go do pomocy w sprawie zagadkowej śmierci jej bliźniaczej siostry. Nie spodziewa się, że zawiedzie ją to wprost do świata demonów i aniołów, istniejącego tuż obok. 
Tak fascynującego filmu dawno nie widziałem, porwał mnie od pierwszej minuty. Pochwalę grę aktorską, która mnie bardzo pozytywnie zaskoczyła. Jestem po wrażeniem świetnej gry Keanu Reeves, który jest dobrym aktorem. Inni aktorzy też tali sobie radę, co tworzy akcję filmu bardzo realistycznie. Film opowiada cudowną historię, i choć powstał na podstawie komiksu to jest wspaniały. Produkcja, która odniosła wielki sukces. Rzesze widzów na całym świecie sprawiły, że film być może doczeka się kolejnej części. Cudowne dwie godziny z świetnym filmem i kubłem popcornu - nie żałuje :D
Doskonała światowa produkcja, która warto zobaczyć. Gdy ja uważam, że obecnie mało jest dobrych filmów to Constantine jest prawdziwą perełką. 
Polecam Wszystkim, z popcornem ogląda się naprawdę dobrze :P

4 komentarze:

  1. Ja również polecam ten film bo jest świetny i zgadzam się z twoją opinią :D
    Pozdrawiam i życzę Szczęśliwego Nowego Roku
    http://muzycznomaniaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurde! Jakiś ciekawy film. Nie oglądałam ale wiem, że teraz muszę to zrobić. Recenzja jak zwykle świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przydatne , ciekawy film :D obserwuję
    http://dnikamikadze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Recejzna jest super. Kurcze może go obejrze ;)
    szaramysl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń