sobota, 25 stycznia 2014

Czas Silnych Istot. Księga 1 Gamedec - Marcin Przybyłek

Autor - Marcin Przybyłek
Tytuł - Gamedec
Seria - Czas Silnych Istot
Cena - 37.90 zł
Data Wydania - 20.07.2012
Moja Ocena - 8.5/10

Zbliża się jubileusz setnej rocznicy istnienia WayEmpire. Imperator Ludzkości, Gorgon Nemezjus Ezra, ma zamiar zaskoczyć trzysta miliardów ludzi zamieszkujących 25 światów Imperium i… odbić ojczysty glob. Terra Damnata, Ziemia Utracona, kolebka ludzkości, ma dołączyć do WayEmpire. Siedemnaście miliardów Erthirów zainfekowanych niegdyś cyfrową Bestią to nie jedyny problem. Spaczeni Unithirowie, którzy po Wielkiej Przegranej uciekli w Kosmos, kiedyś powrócą by dokonać wyimaginowanej zemsty. A wtedy Imperium Tao zatrzęsie się w posadach. Torkil Aymore, znamienity Podróżnik i Gamedec, a przede wszystkim Ran, żołnierz elitarnej Pierwszej Centurii Pierwszego Maodionu, będzie walczył o przetrwanie. We wszystkich pięciu wcieleniach. 
Po książkę sięgnąłem z pewną obawą, lecz jak się okazało - niepotrzebnie. Pierwsza część serii bardzo mi się podobała, i z wielką chęcią sięgnę po kolejną. Świat wykreowany przez autora jest bardzo ciekawy, bardzo dobrze czyta się książkę. Im bardziej zagłębiamy się w lekturę tym lepiej poznajemy świat i bohaterów. Książką warta uwagi, bo ja osobiście jestem wielkim fanem gier kosmicznych, co w głównej mierze sprawiło, że sięgnąłem po tą książkę, ale nie czuje się zawiedziony.
Gamedec 01 jest to moje pierwsze spotkanie z twórczością Marcina Przybyłka, ale okazało się bardzo ciekawe :) Książką choć jest gruba, blisko 500 stron, to potragi zaciekawić, lecz niestety też czasem zniechęcić....
Okładka wg. mnie mogła by być lepsza, ale i tak dosyć dobrze się prezentuje :P
Polecam Wszystkim, jest to bardzo fajnie wykreowany świat, a tematyka wojen w kosmosie jest bardzo ciekawa...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz