poniedziałek, 6 stycznia 2014

Dom Strachu - 2007

Tytuł - Dom Strachu
Reżyser - Ryan Little
Produkcja - USA
Premiera :
* świat - 24 kwietnia 2009
Obsada - Corri English, Sandra McCoy, Michael J.Pagan, Corey Sevier, Alice Greczyn, Eliot Benjamin
Gatunek - horror
Czas Trwania - 1h 26min
Moja Ocena - 8/10










Grupa sześciu nastolatków włamuje się do budynku zwanego "Domem strachu", którego otwarcie ma zbiec się z tegorocznym świętem halloween. Miejsce pełne jest pomieszczeń, które w odwiedzających wzbudzić mają lęk. Gdy jeden z przybyłych ginie w dziwnych okolicznościach, rozpętuje się piekło.  
Jestem zadowolony, że teraz na VIVA POLSKA mogę obejrzeć sobie jakiś horror. Ten film podobał mi się, lecz czegoś tu zabrakło. Może taką wizję mieli producenci, ale moje odczucia są mieszane.
Pomysł na fabułę jest dobrze znany - straszny dom, zwiedzający no i oczywiście wszechobecna śmierć. Wydaje się, że to będzie tylko zwykłe zwiedzanie domu, ale gdy ginie przewodnik strach zaczyna targać bohaterami. I tak po kolei wszyscy giną, ale dwie dziewczyny uciekają po walce z potworami. Produkcja mogłaby być lepsza, bo film całkiem dobrze się ogląda, nie wystraszymy się za bardzo, ale każdy film ma nas czegoś nauczyć - przynajmniej tak słyszałem :D
Dom Strachu byłby fajnym filmem, gdyby nie znany choć sprawdzony motyw. Wydaje mi się, że twórcy mogli się lepiej postarać. Brawo dla debiutujących aktorów, którzy świetnie odgrywają swoje role i chwała im za to.
Film jest ciekawy, lecz słaba produkcja - tytułowy Dom Strachu to wielka willa gdzieś na odludziu, i mówiąc wielka bo rzeczywiście taka jest. Masa lokacja, którą zwiedzili bohaterowie - byłby to fajny dom zabaw :)
Polecam ten film, choć nie spodziewajcie się czegoś dobrego, gdy się nudzicie, albo macie ochotę wieczorkiem obejrzeć ten film, to oglądajcie :P

7 komentarzy:

  1. Witam.
    Blog został zgłoszony do katalogu na Rejestrze blogów>, jednak zanim zostanie on dodany, prosiłabym o zamieszczenie na blogu linku/buttonu do Rejestru.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nie przepadam za takimi filmami ;) Zapraszam na nowego posta.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie oglądałam filmu.Zapraszam do mnie jest muzycznomaniaa.blogspot.com/ jest nowe notowanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. http://cammmmmmeleon.blogspot.com/2014/01/rozdzia-5.html zapraszam:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam juz po samay tytule nie chcę oglądać,cos czuje,że jest nie co straszny :/

    iska-iskaa.blogspot.com ---- jesli ci sie spodoba to zaobserwuj,będzie mi bardzo miło :***

    OdpowiedzUsuń
  6. nie lubię horrorów, ale chyba słyszałam o tym filmie.

    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń