niedziela, 19 stycznia 2014

It's About Me - Episode 1

Miała być notka tematyczna, ale wyszło trochę o mnie :)
W kolejnych częściach tego cyklu postaram się przybliżyć siebie Wam :P
Nie wiem ja siebie opisać poprzez opowiadanie, więc dam to w punktach :D

1. Mam na imię Damian i mam 16 lat :)
2. Uczę się w technikum hotelarskim (1 klasa)
3. Mam swoją cudowną Bratnią Duszę :* i wiem, że mogę się do niej udać z każdym swoim problemem, a ona mnie wysłucha i postara się pomóc
4. Moją ulubioną książką jest Harry Potter co roku muszę go przeczytać :)
5. Prowadzę dwa blogi - My Little World oraz History Of Me. Adam
6. Piszę własną książkę, może kiedyś pochwalę się efektami :)
7. Moim ulubionym gatunkiem muzyki jest POP, ale ostatnio słucham wszystkiego co mi się spodoba :P
8. Jestem wielkim fanem Nicki Minaj oraz Katy Perry.
9. Chciałbym mieć wielką kolekcję płyt swoich ulubionych wykonawców :)
10. Uwielbiam czytać książki fantasy - inne do mnie nie trafiają, no chyba, że lektury...
11. Często oglądam gale rozdania nagród muzycznych typu Grammy :)
12. Wiele swojego czasu poświęcam na oglądanie teledysków na YT :P
13. Uwielbiam robić zakupy w EMPIKU
14. Moim wielkim marzeniem jest zamieszkać w Szwecji :)
15. Nie mam dziewczyny, moja druga połówka jeszcze się nie urodziła :D
16. Nie lubię ludzi fałszywych i tych, którzy uważają siebie na najlepszych, a innych za wszelką ceną chcę zepchać na dno...
17. Przez niektóre wydarzenia z mojego życia chciałem się zabić, ale to było dawno...
18. Ostatnio moje życie jak i ja sam przeszedłem wielką metamorfozę. Chcę się zmienić, zacząć wkońcu spełniać swoje marzenia, chcę zapomnieć o przeszłości...
19. Mam przecudną chrześniaczkę Patrycję, którą uwielbiam i widzę w niej trochę samego siebie :P
20. Piosenka, która mi się nigdy nie znudzi to...

To narazie byłoby na tyle, w kolejnym odcinku postaram się Wam opisać punkt 14, dlaczego właśnie Szwecja ;)
Pozdrawiam Wszystkich czytelników mojego bloga, dziękuje za 10 000 wejść - to wiele dla mnie znaczy :)

6 komentarzy:

  1. Hahahaha :D Bardzo ciekawy pomysł na opisanie siebie :P. Z niektórymi punktami to i ja się zgadzam, a co do empika to witaj w klubie xD.
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia....
    tak w sumie to już popołudnia :P

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję wyświetleń : > o empik ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również uczęszczałam do technikum hotelarskie:) Dzięki twojej notace wiele się o tobie dowiedziałam i czekam na kolejną związaną z Szwecją :)
    Zapraszam do http://muzycznomaniaa.blogspot.com/ na NN

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog :)
    http://mojblog-mojemysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo... zamieszkać w Szwecji. Kocham krajobrazy skandynawskie, ale jestem niestety zmarźluchem i nie wytrzymałbym tam z zimna. Ze Szwecji pochodzi też wielu mega zdolnych elektroników, więc ciekawie. Fajny pomysł na taką notkę tematyczna. http://zyciejestmuzykaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy blog :)
    zapraszam do mnie http://easily-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń