niedziela, 26 stycznia 2014

Klątwa Halloween - 2004

Tytuł - Klątwa Halloween
Reżyser - Kyle Newman
Produkcja - USA
Premiera -
* 25 sierpnia 2004 - świat
Obsada - Nick Carter, Kaley Cuoco, Kevin Zegers, Ben Scott, Judge Reinhold, Daniel Spink
Gatunek - horror, przygodowy
Czas Trwania - 1h 22min
Moja Ocena - 5.5/10















Ian Cranston, prapraprawnuk Ichabod Crane'a, powraca do miasteczka Sleepy Hollow nie świadomy swojego pochodzenia. Powrót Iana porusza żądnego zemsty ducha Jeźdźca bez głowy i rozpoczynają się kolejne zabójstwa. Ian musi uratować miasteczko stając oko w oko z Jeźdźcem. 
Pomysł nawet fajny, ale wykonanie banalne...
Film byłby lepszy gdyby nie wykonanie, bo historia przeniesiona w typ przygodowy, a nie horror byłaby świetna, lecz w niespełna półtorej godzinowym przedsięwzięciu nie da się wiele wykreować. Kolejna słaba produkcja, lecz sam pomysł jest bardzo ciekawy. Choć miałem rzucić oglądanie tego filmu w ... kąt to zdecydowałem się go obejrzeć.
Po raz setny zachwyciłem się plenerem filmowym, który jest bardzo dobry, no i aktorzy świetnie tu pasują. Ogółem gra aktorska może nie jest powalająca, bo dialogi rozwalają :D jedynym plusem, ale za to wielkim dla mnie jest muzyka. Kompozytor postarał się jako jedyny z całej ekipy. Muzyka świetnie oddaje nastrój tego co się akurat dzieje. :)
Jeśli nudzicie się wieczorem lub przyszli zrzędliwi znajomi :D to może to obejrzeć. Nie wystraszycie się, a uśmiejecie się. Film byłby lepszy gdyby nie limit czasu oraz wymyślenie, że takie tandetne 'coś' może wystraszyć, no chyba, że śmiechem :D
Czasem nie rozumiem jak można coś zniszczyć i to jeszcze w taki sposób. Jak już wspominałem pomysł trochę zaczerpnięty z fantasy - ala wybraniec no i demon, którego pokonać, ale jest to  sprawdzony motyw. Producenci powinni wyrzucić horror i skupić się na warstwie przygodowej filmu i lepiej się postarać, bo sami aktorzy i muzyka extra filmu nie dadzą...

2 komentarze: