czwartek, 2 stycznia 2014

My Favorite Songs - TOP 10

TOP 10 moich ulubionych piosenek, których aktualnie słucham i mi się podobają :D
Oczywiście, to tylko moje piosenki, więc nikt nie musi się z nimi zgadzać :D

1. Ellie Goulding - Burn
2. Justin Timberlake - Mirrors
3. Cher Lloyd ft. T.I. - I Wish
4. Daft Punk ft. Pharrel Williams - Get Lucky
 5. OneRepublic - Something I Need
6. Margaret - Click
7. Donatan ft. Cleo - My Słowianie
8. Ewa Farna - Ulubiona Rzecz
9. HONEY - Fenyloetyloamina
10. Jula - Ślad


Z prawej strony bloga macie ankietę, jeśli możecie to zagłosujcie :) Chciałbym napisać notkę tematyczną, i pewnie to zrobię, ale głos czytelników też jest dla mnie ważny :)

5 komentarzy:

  1. Niektóre słysze pierwszy raz :) Fajnie posłuchac czegos innego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejny blog na którym rządzi Ellie Goulding mi.n na tym zyciejestmuzykaaa.blogspot.com którego polecam. Mi również jej piosenki się podobają a ogólnie wszystkie piosenki z tego zestawienia należą do moich ulubionych oprócz Juli.
    Zapraszam do http://muzycznomaniaa.blogspot.com/ na nową notake

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo kurde, tu są prawie wszystkie które ja też lubię ;D
    Witaj, bracie xD
    swiatpisanyslowem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak podesłałeś mi swój link do bloga tak wchodzę i patrzę. Dodaję go do polecanych oczywiście. Przyjemny numer 1 i 2, numer 3 taki sobie. Nie przepadam za I Wish. Get Lucky nie trawię. OneRepublic jak zawsze genialni, a ich teksty refleksyjne, życiowe i piękne. Honey trudniejszego tytułu na piosenkę wymyślić nie mogła, Ślad nudne, a Ewa coś osłabła przy tych nowych singlach. Wcześniej miała moc, power, a teraz jakoś słabo. http://zyciejestmuzykaaa.blogspot.com/ U mnie niedługo Forumowa Global Lista.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham wszystkie te piosenki <3
    Świetny blog (naprawdę). Masz bardzo fajny styl <3
    Obserwujemy? Daj znać, a my na pewno się odwdzięczymy.
    Zdobędziesz dwóch dodatkowych obserwatorów :)
    (u nas zawsze obserwacja za obserwację)

    http://just-click-to-heaven.blogspot.com
    http://aloohaparadise.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń