wtorek, 1 lipca 2014

BATES MOTEL

Tytuł - Bates Motel
Reżyser - Anthony Cipriano
Premiera - 18 marzec 2013 - świat, 14 kwiecień 2013 - Polska
Obsada - Vera Farminga, Freddie Highmore, Olivia Cooke, Nicola Peltz, Max Thieriot
Gatunek - thiller
Czas Trwania Odcinka - 45 min
Moja Ocena - 8/10

Norma Bates  przeprowadza się z synem Normanem do White Pine Bay w Oregonie i kupuje motel. W chłopcu zaczynają się budzić mordercze skłonności... 
Przyznam, że serial zacząłem oglądać trochę z nudy, bo nie miałem nic lepszego do roboty, ale nie żałuje. Serial porwał mnie dosłownie od pierwszego odcinka, a obecnie jestem już w 2 sezonie :) Planowane jest 5 serii o rodzinie Bates, a 3 sezon jest już w produkcji.
Grzeczny syn i nadgorliwa matka, czy to aby dobre połączenie? Pewnie, aktorzy świetnie się zgrywają, choć przyznam, że Freddie Highmore nie pasuje mi do tej roli, jego image jest zbyt normalne niż by miał być szalony, ale powiem, że chłopak mega gra i to mi się podoba :) Rodzina Bates i ich przyjaciele przeżywają niezbyt miłe przygody, jest wiele tajemnic, z czasem się wyjaśniają, a na pozostałe pozostaje nam czekać :)
Z każdym odcinkiem akcji idzie w przód, ciągle się coś dzieje, choć przyznam, że od razu po przeprowadzce nie trzeba było nikogo zabijać, ale cóż to serial grozy...
Akcję umiejscowiono w małym miasteczku, które niestety mnie nie przekonało do siebie, w serialu jest OK, ale chodzi mi o wygląd, może takie miało być, małe portowe miasteczko i wielkie przekręty w motelu, nie wiem...
BATES MOTEL jest wart swej uwagi, dość oryginalny pomysł na podstawie horroru 'Psychoza' i jest to strzał w 10, bo serial ciekawi i wciąga, gdy kończyłem oglądać każdy odcinek czekałem by obejrzeć kolejny :)
Przejdźmy do oceny -  scenariusz i gra aktorska kazałaby mi dać 10, ale muszę trochę ponarzekać :D Muzyka, sama akcja tworzy niezły klimacik, a muzyka sprawiałby, że serial byłby idealny (widocznie nie można mieć wszystkiego na raz) i umiejscowienie akcji, miasto na nie. Ostatecznie daje 8 i kończę oglądać 2 sezon i czekam na kolejne :)
Polecam Wszystkim, jeśli szukaliście lub szukacie jakiegoś fajnego, oryginalnego serialu to polecam BM :)

  

5 komentarzy:

  1. Zapraszamy na naszą stronę, gdzie prowadzimy gazetę internetową! Znajdziesz tam wiele info o gwiazdach, recenzje płyt oraz teledysków oraz wiele więcej. Pozdrawiamy – ekipa Na Czasie
    http://pour-the-music.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tego serialu, ale jak będę miała trochę wolnego czasu to może go obejrzę. Pozdrawiam, www.Music-Rocket.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o tym filmie ale go nie oglądam. Ostatnio oglądam Arrow.
    U mnie http://muzycznomaniaa.blogspot.com/ NN

    OdpowiedzUsuń
  4. wydaje się całkiem fajny ten serial, może spróbuję obejrzeć. :)
    zapraszam na bloga, zmieniłam adres :)

    http://werczill.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wysoko sobie cenię ten serial, choć miał pewne rezerwy w akcji, których juz nie da sie nadrobić. Emma jest taka kochana; Norma jest typem histeryczki, czasem za bardzo mnie irytuje. Oceniłbym niżej :P Ale też polecam :D

    OdpowiedzUsuń