środa, 23 lipca 2014

But What About Love? - Austin Mahone

Austin Mahone - urodzony 4 kwietnia 1996,  amerykański piosenkarz i kompozytor muzyki. Obecnie współpracuje z wytwórniami takimi jak Young Money Entertainment, Cash Money Records czy Republic Records. Tworzący muzykę z gatunku POP, R&B lub Teen POP.
Od czerwca 2010 roku Mahone zaczął udostępniać filmiki w serwisie YouTube wraz ze swoim przyjacielem Alex'em Constancio. Od stycznia 2011 roku zaczął wrzucać teledyski na swój kanał, dzięki czemu jego filmy zyskiwały spore ilości odsłonW pewnym momencie zaczęły się nim interesować internetowe serwisy informacyjne i przeprowadziły z nim kilka wywiadów.
Za co lubię Austin'a? Pierwszy raz usłyszałem go w TV gdzie grano What About Love? - piosenka super, teledysk też fajny, ale kurde jak on tańczy :O Od tej pory zacząłem się interesować jego twórczością, zostałem też jego fanem :) Niedawno wydał swój drugi minialbum The Secret, na który poluje :D
ALBUMY AUSTIN'A MAHONE :
* AM Extended Play 2013
* The Secret 2014

 

4 komentarze:

  1. szczerze mówiąc to o nim nigdy nie słyszałam XD

    http://werczill.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ma fajna piosenkę z Pitbullem

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet ta piosenka What abo love jego nie była taka zła.
    U mnie muzycznomaniaa.blogspot.com nowe notowanie

    OdpowiedzUsuń
  4. What about love to jedyna fajna piosenka tego artysty. ;)
    http://songnevergrewold.blogspot.com/ NN

    OdpowiedzUsuń