czwartek, 31 lipca 2014

Nie Mamy Nic, Nie Mamy Nic Do Stracenia - Mrozu

 Łukasz Mróz, czyli Mrozu - ur. 22 lipca 1986 we Wrocławiu – polski piosenkarz wykonujący muzykę z pogranicza popu i R&B, producent muzyczny. W jego piosenkach można doszukać się również elementów hip-hopu i reggae. Wokalista był także nominowany do nagród: Eska Music Awards 2010 w kategorii Odkrycie roku, Viva Comet 2010 w kategorii Debiut Roku i 2011 w kategoriach Najlepszy Polski Artysta i Album Roku, Złote Dzioby Radia WAWA 2010 w kategorii Debiut Roku i Fama 2009 w kategorii Debiut Roku. W tym roku artysta ma szansę na dwie statuetki Eska Music Awards 2014 w kategoriach - Najlepszy Artysta i Najlepszy Teledysk :)
Łukasza twórczość zawsze mnie interesowała, ten artysta ma w sobie to coś, że nie da się przejść obok niego bezinteresownie. Uwielbiam jego muzykę, teksty i poniekąd inspirujące teledyski :) Na Mroza oczywiście głosuje w EMA 2014 :D
Jak dla mnie jeden z najlepszych obecnych polskich piosenkarzy :)
ALBUMY MROZA :
* Miliony Monet 2009
* Vabank 2010
* Rollercoaster 2014


5 komentarzy:

  1. Dobrze przygotowana notka , nie przepadam za nim, ale jego najnowszą piosenkę słyszałam i wchodzi w ucho :)
    zapraszam na nowy post :)
    http://my-diseased-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mrozu wniósł na nasz rynek muzyczny coś czego jeszcze nie było i dobrze mu to wychodzi :) też lubię te piosenki, są bd dobre :)
    http://thebalanceofmylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak byłam mniejsza to szalałam za nim, byłam kiedyś też na jego koncercie, ale to już dawno temu :)

    http://werczill.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet go lubię. Ma ciekawy wokal i fajne piosenki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkowicie się z tobą zgadzam, to jeden z najlepszych polskich piosenkarzy. ;)
    Uwielbiam wszystkie jego utwory od Miliony Monet, po najnowsze Nic do stracenia.
    songnevergrewold.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń