niedziela, 20 lipca 2014

Shin' Bright Like A Diamond - Rihanna

Robyn Rihanna Fenty, czyli Rihanna - urodzona 20 lutego 1988 w Saint Michael, barbadoska artystka, wokalistka, modelka, aktorka i projektantka mody. W drugiej połowie 2003 roku nawiązała współpracę z producentem muzycznym Evanem Rogersem i w 2005 roku przeprowadziła się do Stanów Zjednoczonych z myślą o karierze muzycznej. Zaczęła od nagrywania płyt demo pod opieką Rogersa i po przesłuchaniu przez rapera Jay Z, szefa wytwórni muzycznej Def Jam Recordings, uzyskała kontrakt z tą wytwórnią. Artystka była wielokrotnie zwyciężczynią prestiżowych nagród muzycznych typu - Grammy, American Music Awards, Billboard Music Awards czy Brit Awards.
Za co uwielbiam Rihannę? Za wspaniały głos, piękne teledyski czy mega dobre płyty. Rihanną zacząłem się interesować od wydania piosenki Only Girl (In The World), i od tej pory jestem jej fanem :) Przyznam, że bardzo czekam na jej kolejny album, jestem ciekaw czym tym razem mnie zaskoczy :) Riri jest doskonała pod każdym względem, i nie ma chyba nikogo kto by nie słyszał o kochanej Riri :P

6 komentarzy:

  1. Jej♥♥♥
    Kocham ją!!
    Jest idealna *-*
    Świetny post!
    Zapraszam również do mnie sytuacjabez.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, ale rozbudowanego masz tego bloga, filmy, muzyka, książki, każdy znajdzie coś ciekawego dla siebie, chętnie zaobserwuję twojego bloga, liczę na rewanż :)

    http://patricobmx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez ją uwielbiam ale nie jestem jej mega fanką. Wszystkie teledyski w notatce, należą do moich ulubionych.
    U mnie http://muzycznomaniaa.blogspot.com/ NN

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post! Uwielbiam piosenki Rihanny, szczególnie "Diamonds" i "Stay". Ciekawy blog. :) Naprawdę, można znaleźć sobie coś dla siebie. Jest tu wiele rzeczy dla fanów filmów, książek i przede wszystkim dla muzykoholików. :D I w ogóle fajna piosenka w tle. :) Kocham ten hit Juli. :) Czekam na kolejną notkę. Już jestem ciekawa, co będzie zawierać. :)
    Evenstar
    P.S. Wpadnij przy chwilce czasu:
    http://hogwart-naszymi-oczami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Rihanna ma świetny głos. ;)
    Nowa nazwa bloga: songnevergrewold.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie http://muzycznomaniaa.blogspot.com/ Nowy notatka

    OdpowiedzUsuń