piątek, 8 sierpnia 2014

Watching TV - Zagubiona Tożsamość

Tytuł - Zagubiona Tożsamość
Reżyser - M.A. Lovretta
Premiera -
* świat - 12 wrzesień 2010
* polska - 3 styczeń 2012
Obsada - Anna Silk, Kris Holden-Ried, Ksenia Solo, Zoie Palmer, Rick Howland, K. C. Collins 
Gatunek - fantasy, kryminał
Ilość Sezonów - 5
Moja Ocena - 7/10

Serial opowiada o pięknej i charyzmatycznej Bo, istocie z ponad naturalnymi zdolnościami - demonie w postaci kobiety, która żywi się energią ludzką, czasami z tragicznymi skutkami. Odmawiając objęcia klanu i jego ścisłej hierarchii, Bo jest zdrajczynią, która podejmuje się obrony uciśnionych szukając w tym samym czasie prawdy o swoim tajemniczym pochodzeniu.  
Jak ja dziękuje twórcom AXN, przynajmniej mogę sobie obejrzeć jakiś ciekawy serial. Polska premiera serialu odbyła się dawno temu, ale ciągle w Tv są emitowane powtórki dzięki którym mogłem się od początku zapoznać z serialem.
Produkcja opowiada o demonach sukkubach itp itp, czy to jest ciekawe!? TAK! Serial zaciekawił mnie od pierwszej chwili, wkońcu jakaś odmiana, co zresztą jest na plakacie, wszędzie wampiry, a my dajemy sukkuby. Ogląda się go całkiem dobrze, jeśli wiesz o co chodzi, ogólnie produkcja nie jest zła, nie można narzekać na grę aktorską, ewentualnie przyczepiłbym się do dialogów, niekiedy są takie drętwe :O Muzyka i planer filmowy ujdzie w tłumie, choć w sumie nie jest tak źle. Nadprzyrodzone moce, mityczne potwory itp itp to coś co lubię, więc serial wciągnął mnie od samego początku :)
Wielu się nie spodoba, bo początkowo serial daje niewiele, ale akcja brnie do przodu i się rozkręca, fakt powoli, ale się rozkręca :D
Za oryginalny (dla mnie w każdym razie) pomysł, za super grę aktorską, w szczególności Kseni Solo, i za efekty fantasy daje serialowi 7/10. Jest to ciekawa produkcja, jednak z początku trzeba podejść do niej z dystansem, ale watro męczyć się te kilka pierwszych odcinków. Serial Zagubiona Tożsamość polecam gorąco :P

7 komentarzy:

  1. Mimo wszystko ja wolę filmy o tematyce realistycznej chociaż fajnie opisałeś i można by po twojej takiej jakby recenzji obejrzeć serial. Nie wiedziałem nawet o istnieniu tej "Zagubionej Tożsamości", ale dzięki za zapoznanie.
    http://zyciejestmuzykaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiele piosenek z tej listy mi się podoba m.in. Shakira, Jula czyLady Gaga. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm ciekawe lubie takie klimaty ;) http://destiny-of-prophecy.blogspot.com/ zapraszam nowy rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe. Ja oglądam teen wolf

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam wcześniej o tym serialu.
    Ja teraz zaczęłam oglądać Suits i totalnie mnie ten serial wciągnął. ;)
    songnevergrewold.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie oglądałam, ale wydaje się całkiem ciekawe. Może to później ogarnę :)

    http://werczill.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszała o tym serialu i nie przypominam sobie, aby leciał na AXN bo ogladam na tym kanale rożne produkcje.
    U mnie http://muzycznomaniaa.blogspot.com/ nn

    OdpowiedzUsuń