środa, 3 września 2014

It's About Me - Episode 5

W dzisiejszym odcinku chciałbym przedstawić Wam moje blogi oraz po krótce je opisać :)

MY LITTLE WORLD

 Swojego pierwszego bloga założyłem 20 lutego 2013 zachęcony przez przyjaciółkę do spróbowania, i wkręciłem się w to :D Uwielbiałem pisać posty o swoich ulubionych artystach :) My Little World przeszedł wiele metamorfoz by ostatecznie zostać w obecnym widocznym wyglądzie :) Było kilka przerw, lecz ostatecznie wszystko wróciło do normy, jak kocham bloggowanie, choć jestem chłopakiem.
Na My Little World zajmuje się recenzowaniem książek, filmów, seriali, albumów muzycznych, pojawiają się też notki o artystach czy od pewnego czasu IT'S ABOUT ME - notki poświęcone mojej osobie :)
Od ponad roku bloggowania mam ponad 14 700 wyświetleń oraz 131 obserwatorów :)

HISTORY OF ME.ADAM

Swojego pierwszego bloga z opowiadaniem założyłem 16 czerwca 2013 również zachęcony przez przyjaciółkę by spróbować pisać opowiadanie. Jestem pisarzem amatorem, piszę książkę fantasy, lecz z powodu wielu obowiązków czy braku weny narazie stoję w miejsc. Pisanie HOMA sprawiało mi wielką frajdę, lecz nie jestem scenarzystą MODY NA SUKCES, nie zamierzam robić tysiąc rozdziałów, historia Adama dobiegła końca, a wszystko zostanie wyjaśnione...
Opowiadanie o internetowej przyjaźni, która z czasem przerodzi się w miłość, jednak czy to wystarczy, aby życie stało się piękne. Adam poznaje w sieci dziewczynę Victorię, lecz nie sądzi, że to zmieni całe jego życie.
Losy chłopaka, jego rodziny i Victorii - HOMA. 

Od ponad roku bloggowania mam ponad 7 600 wyświetleń i 61 obserwatorów :)


DARY KHYREZIS. WŁADCA SNÓW
  

Drugi blog z opowiadaniem z pogranicza fantasy i sci-fi chodził mi po głowie już od dawna, lecz do ostatecznej decyzji założenia go jeszcze w wakacje namówiła też mnie przyjaciółka (jednak już inna niż pozostałych). Sama fabuła jest mego autorstwa, natomiast dary były już maltretowane w wielu książkach dlatego nie zamierzam przywłaszczać sobie czegoś co nie jest moim pomysłem, wykorzystałem je po prostu w moim opowiadaniu. Historia tego bloga będzie mam nadzieję :D ciekawa, zaś sami bohaterowie będą przechodzić wiele przemian, a akcja będzie przeć na przód ku końcowi historii, który narazie jest bardzo daleko bo zaledwie parę dni temu założyłem bloga :)
Rok 2030, minęło pięćset lat odkąd Bóg Khyrezis spłynął łaską swoich darów na wszystkich ludzi. Jednak od ponad wieku ludzie rodzą się bez daru, przestają wierzyć w Khyrezis'a, natomiast z czasem dochodzi do dziwnych mutacji, niektórzy obłaskawieni dostają kolejny dar.
Damien odkrywa swój dar w dniu osiemnastych urodzin. Jest przerażony, ale jednocześnie podniecony nową umiejętnością. Wydaje mu się, że potrafi kontrolować swoją moc, jednak gdy zostaje poproszony o pomoc przez koleżankę, okazuje się, że wogóle nie potrafi nad nim panować...

2 komentarze:

  1. Fajne blogi. ;) Kiedyś czytałam dużo opowiadań na blogach, teraz niestety nie mam na to czasu. ;(
    songnevergrewold.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz ciekawe blogi. :)
    Zapraszam do mnie: http://kalapublicdiary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń