sobota, 13 września 2014

We Are The Fallen Angels - Black Veil Brides

Black Veil Brides - amerykański zespół grający muzykę post-hardcore, utworzony w Hollywood, w stanie Kalifornia, w USA. Swoją działalność muzyczną zaczęli już w 2006 roku.
Kapela zadebiutowała "Sex & Hollywood" w roku 2007. Kolejnym nagraniem było "Never Give In EP" wydane dwa lata później. Z tej właśnie płyty pochodzi jeden z największych hitów BVB - "Knives and Pens". Do piosenki nagrano również teledysk. Black Veil Brides wystąpili dwa razy w Polsce - 14 czerwca 2012 w warszawskim klubie Proxima, oraz 2 grudnia 2013 w poznańskim klubie Eskulap.
CZŁONKOWIE ZESPOŁU :
* Andy "Sixx" Biersack – wokal
* Ashley Purdy – gitara basowa
*Jeremy "Jinxx" Ferguson – gitara rytmiczna, skrzypce, wokal wspierający
* Jake Pitts – gitara prowadząca
* Christian “CC” Coma – perkusja
ALBUMY BVB :
* We Stitch These Wounds 2010
* Set the World on Fire 2011
* Wretched and Divine: The Story of the Wild Ones 2013

Moja przyjaciółka jest wielką fanką BVB, więc postanowiłem sprawdzić za co ich tak kocha :D Brides tworzy całkiem przyjemną muzykę. Mój brat ocenił ten zespół jako demony xD, ale ja się nie zgodzę. Ich teksty przekazują prawdy życiowe, są dość realne, a przekaz - dla innych to wariaci, a dla niektórych mocna dawka energii na każdy dzień. BVB gra muzykę nazywana glam-metal, i ja sam przyznam, że nie słucham takiej muzyki, ale oni uzależniają, od kilku dni słucham ich i nie mogę przestać. Bardzo podobają mi się ich teledyski, są takie... takie (zaryzykuję pojęcie) normalne. Często są powiązane z tekstem czy przekazem utworu. 
Brides tworzą ciekawą muzykę, do której początkowo podszedłem dość sceptycznie, ze względu na ich wygląd, ale nie ma czego się bać. Wygląd jest bardzo oryginalny, jak i tworzona przez nich muzyka. Także BVB górą, we scream we shout we are the fallen angels :*
Obecnie zespół jest w trakcie nagrywania swojego czwartego krążka, którego premiera została zapowiedziana na 28 października. 7 września odbyła się premiera piosenki z najnowszego albumu, utwór nosi nazwę Heart of Fire 

 

9 komentarzy:

  1. Mi się od nich podoba piosenka In The End. :)
    http://zyciejestmuzykaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nazwa zespołu obiła mi się o uszy, lecz to nie moja bajka. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo! *-* Lubię ten zespół. Ma piosenki, które już od dłuższego czasu są w mojej playliście *-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten zespól to nie dla mnie.
    U mnie http://muzycznomaniaa.blogspot.com/ teledyski tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne piosenki :D troszkę nie na mój dzisiejszy nastrój ale podobają mi się ;)
    http://thebalanceofmylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejny przerobiony chłopięcy boysband, w wersji black :))) Nie moje klimaty, ale pozdrawiam ich fanów;)
    nadziewiatympietrze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń


  7. Nowy post na http://The-Rockferry.blog.onet.pl (pierwszy w historii wywiad na blogu)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś bardzo często słuchałam tego zespołu,
    teraz raczej wolę spokojniejsza muzykę ;)
    http://co-powiesz-na-problemy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja osobiście należę do BVB Army, więc uwielbiam ten zespół. W sumie to nie tylko zespół ale także jakby rodzina która cię wspiera przez muzykę którą tworzą. Pozdrawiam wszystkie osoby należące do BVB Army :)

    OdpowiedzUsuń