sobota, 11 października 2014

Noc to nowy początek dnia...

Noc jest nowym początkiem życia,
noc daje wielu roślinom, zwierzętom nowe życie, 
noc jest niczym promyk światła o poranku.
Noc, czym właściwe jest?
Czy to tylko dzień bez promieni słońca?
Noc to nowy początek dnia....

Dziś post o zupełnie innej tematyce niż zazwyczaj, tak jakoś natchnęła mnie wena na wiersze. Serio, zamiast pisać książkę, gdzie stoję w jednym miejscu, to ja się biorę za pisanie wierszy :D
Hah, słabo mi to wychodzi xD
Ja niestety trochę ostatnio choruje, przeziębienie i grypa :/ ale niestety jakoś trzeba sobie radzić. Cały czas do przodu z podniesioną głową :D
Postaram się w najbliższym czasie ogarnąć bloga, mam parę pomysłów na wygląd i posty :)
A co u Was? Jak szkoła? :)
Trzymajcie się cieplutko :*

11 komentarzy:

  1. Ciekawy wiersz. Życzę powrotu do zdrowia. ;)
    songnevergrewold.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny wiersz ! Pisz , pisz ;) Lubie czytac wiersze ;p
    W szkole wszystko okej , wszystko rozpoczelam na nowo , nowa szkola , znajomi ;))
    Bardzo ladny blog
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy wiersz. Wydaje mi się jakby początkiem mantry że względu na podobieństwo pierwszego i ostatniego wersu a jednocześnie w bardzo nietypowy sposób najpierw odpowiada, a potem zadaje pytanie. Tak jakby autor znał już ugruntowane twierdzenie na temat nocy i jednocześnie próbował dowiedzieć się o niej coś więcej, coś spoza kanonu.
    Ja się nie muszę trzymać cieplutko bo jestem zdrowa jak koń :D Jak wojacki koń zahartowany w wielu bojach...i tegoż samego życzę :)
    czołem

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia :)
    Na http://muzycznomaniaa.blogspot.com/ teledyski tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm rzadko czytam wiersze własnego autorstwa, więc pisz, pisz i jeszcze raz pisz;) Oczywiście wiesz jak to u nas jest, podrzucaj linki:D
    Wiersz nie jest doskonały, ale od czegoś zawsze trzema zacząć, co nie?:D Powodzenia, życzę dużo weny, buziaki;*

    Ps. Wracając do mojego opowiadania(wielki plus za wytrwanie do końca) dziękuję za miłe komentarze, chociaż ja uważam, że nie było ono za dobre....;) Gdy tylko wpadnie mi jakiś pomysł do głowy, co do napisania nowej historii, będziesz o tym powiadomiony jako pierwszy:D

    pozdrawiam:)
    Izka:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dodać linka....:D

      http://my-life-my-dreams-my-story.blogspot.com/

      Usuń
  6. Mi noc kojarzy się ostatnio z jednym - ze spaniem :D

    Nowa recenzja na The-Rockferry.blog.onet.pl (Jessie Ware "Tough Love")

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie muzycznomaniaa.blogspot.com nn

    OdpowiedzUsuń
  8. No ja właśnie zauważyłam, że coś kiepsko z kolejnym wpisem książki... czekam, czekam i nic:(

    Co do wiersza... hmmm coś w sobie ma, tylko jeszcze nie wiem co:)))
    --------
    nadziewiatympietrze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Prawdę mówiąc bardziej zakochałam się w Darach niż Histori o Adamie. x3
    Wiersz mi się podoba, niby jest taki prosty i krótki, ale treściwy. Ma sens. :3

    OdpowiedzUsuń