piątek, 28 listopada 2014

Dzień Dobry. Kocham Cię - 2014

Tytuł - Dzień Dobry. Kocham Cię
Reżyser - Ryszard Zatorski
Premiera -
* Polska - 7 listopad 2014
* świat - 7 listopad 2014
Obsada - Barbara Kurdej-Szatan, Aleksy Komorowski, Olga Bołądź, Łukasz Garlicki, Maciej Musiał, Paweł Domagała, Weronika Książkiewicz
Gatunek - komedia romantyczna
Czas Trwania - 1h 33min
Moja Ocena - 9/10












Szymon  jest przystojny, wysportowany i pracuje jako lekarz w jednej z prywatnych warszawskich klinik, gdzie wzdychają do niego zarówno pacjentki, jak i żeńska część personelu. Najwytrwalsza w tych staraniach jest pielęgniarka Pati , jednak jej zaloty nie robią na Szymonie żadnego wrażenia. Serce bohatera zmiękczy dopiero piękna i dowcipna miłośniczka jazdy na rolkach – Basia, pracownica korporacji, na którą chłopak wpada – i to dosłownie – na ulicy. Seria nieszczęśliwych zbiegów okoliczności powoduje, że młodzi tracą kontakt, a w trakcie długich i żmudnych poszukiwań również nadzieję na to, że kiedykolwiek ponownie się spotkają. Tymczasem Basia wpada w oko playboyowi Leonowi, który dostał ultimatum od rodziców. Albo się szybko ożeni, albo zostanie wydziedziczony.  
Pomysł na film niby banalny, ale fajnie się ogląda. Do zobaczenia tego filmu namówił mnie kolega, gdy już stan naszej nudy był ponad 100%, no dobra mówię, możemy się przejść. Kawałek autobusem do galerii, kino, wejście na salę, reklamy i zaczynamy...
Od samego początku śmiała się cała sala, i śmiała się do końca. Produkcja na prawdę bardzo udana, świetna gra aktorska (fajny plus za świeże nazwisko - Aleksy Komorowski, którego na ekranie oglądam po raz pierwszy) i mega mega teksty, których część już możemy poznać w trailerze, ale w samym filmie również jest ich sporo. Nagły wypadek, ona jechała na rolkach, on na rowerze, czy to może być miłość? Nie ukrywam, że scena, w której główny bohater wpada do basenu (jeśli można to tak nazwać) jest trochę żałosna, reżyser mógłby wymyślić coś innego. Krótka rozmowa, wymienienie się numerami i nagle bach. Ona znika, a on tęskni. Szukają siebie na wszystkie możliwe sposoby, tylko, że nasza Basia bierze ślub. Czy zakochany lekarz zdąży na czas i porwie pannę młodą spod ołtarza. Pomaga mu w tym jego przyjaciel, który zakochuje się w przyjaciółce Basi. Przypadek? :D Oczywiście produkcja kończy się happy endem i nasza cudowna para jest wkońcu razem :)
Produkcja ma niewątpliwie wiele plusów, między innymi aktorzy, dialogi, dobra muzyka w tle i tępo akcji. Cały czas brnie ona do przodu, nie ma chwili pustki, dzięki czemu czas zleci szybko, ale można się uśmiać. Wielkie plusy dla pani Basi Kurdej-Szatan i Aleksego Komorowskiego za bardzo fajną grę, nie dopatrzyłem się sztuczności w ich rolach, a wszystko jest bardzo fajne :) Mam nadzieję, że ich oboje zobaczymy jeszcze w jakieś wspólnej produkcji (kto wie:D), a tymczasem pozostaje nam wspominać ten film jako bardzo udany :)
MOJA OCENA 9/10

9 komentarzy:

  1. Ja niestety nie przepadam za polskimi filmami :).

    http://younglonelysoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę się na tą komedię wybrać ;) Z Twojego opisu wydaje się być mega fajna;3
    Świetny blog ;))

    Zapraszam również do mnie - sytuacjabez.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie lubię komedii romantycznych. Owszem można się pośmiać, ale są trochę takie ogłupiające. Chociaż jak ktoś nie ma nic siły i chce się odmóżdzyć to polecam obejrzeć taki film jak ten. :)
    http://zyciejestmuzykaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie pozytywna ocena. Inni nie pozostawili na tym filmie suchej nitki. Ja go nie oglądałam, więc nie stwierdzę, kto ma rację ;)

    Nowa recenzja na http://The-Rockferry.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, wiem właśnie, ale mi się ogólnie bardzo podobał :) Dużo śmiechu - wkońcu to komedia :D

      Usuń
  5. Przynajmniej tobie się film podobał :)
    Nominowałam cie do Liebster Blog Award.
    http://muzycznomaniaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też nominowałam Cię do Liebster Blog Award na swoim blogu ;) jakoś nie przepadam za polskimi filmami, chociaż ostatnio byłam na filmie Bogowie i uważam, że warto go obejrzeć.

    www.donnazoe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piosenka do tego filmu jest fajna

    OdpowiedzUsuń
  8. Oglądałam! Super film:D

    Aaaa ja nadal nic na nowe opowiadanko nie mam, nie mogę nic wymyślić. Coraz częściej myślę nad usunięciem bloga;/
    http://my-life-my-dreams-my-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń