piątek, 21 listopada 2014

My Favorite Songs - TOP 10

1. Liber ft Barbara Kurdej-Szatan - Dzień Dobry, Kocham Cię
2. Nicki Minaj ft Lil Wayne ft Drake & Chris Brown - Only
3.  Taylor Jones - Emergency
4. Młody M ft Pawbeats & Justyna Kuśmierczyk - Wiecznie Młodzi
5. Nicole Scherzinger - Your Love
6. Donatan & Cleo ft Enej - Brać
7. Patty - Pani Patty
8. Kelly Clarskon - People Like Us
9. Black Veil Brides - Fallen Angels
10. Sia - Chandelier


Witam Wszystkich po dłuższej nieobecności, ale szkoła :D Hah, nie chcę wszystkiego zwalać na nią, ale ostatnio miałem dużo na głowie...
Dziś przychodzę do Was z TOP 10 piosenek, które ostatnio słucham non stop :)
A co u Was? Ja zmykam oglądać film xD Pozdrawiam :*

5 komentarzy:

  1. Część z nich kojarzę ;) Naprawdę super piosenki ! Bardzo fajny blog ;d
    Ja przez szkołę też mam coraz mniej czasu ;c
    Udanego weekendu !
    \Zapraszam do mnie -sytuacjabez.blogspot.com ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piosenka numer jeden jest dla mnie jest tragedią. Najlepsza to to jest Sia.
    U mnie http://muzycznomaniaa.blogspot.com/ Teledyski Tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też z tego zestawu wybrałabym Się. Teledysk do Chandelier jest świetny :)

    www.donnazoe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzień Dobry, Kocham Cię, People like us, Chandelier to świetne kawałki. ;)
    songnevergrewold.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Z podanego grona podoba mi się Brać, mimo że wcześniej jakoś mi nie podpasowało.
    W kwietniu miałem ogromną fazę na Chandelier, ale zyskało popularność na świecie i zaczęło mi się nudzić i już tego nie lubię niestety. :/
    http://zyciejestmuzykaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń