niedziela, 21 grudnia 2014

It's About Me - Episode 6

Hej Wszystkim!
Mogę się założyć, że wielu z Was już ogarnęło świąteczne szaleństwo i tylko odliczacie dni do gwiazdki? :D
Niestety ja jestem osobą, która klimat świąt zaczyna czuć dopiero w same święta, i obowiązkowo musi być śnieg, którego obecnie nie ma :O więc mój klimat świąteczny odszedł w zapomnienie...
W dzisiejszym odcinku It's About Me chciałbym Wam przedstawić po krótce moje ulubione czasopisma, bo chyba każdy ma ulubionego szmatławca, którego czyta? :D


CD-ACTION
Może wielkim maniakiem komputerowym to ja nie jestem, ale bardzo lubię te czasopismo, mam do niego sentyment i lubię powrócić czasem do niego. Cena jednego egzemplarza wynosi 15.99 zł, który ukazuje się co miesiąc. Wiele recenzji gier, ale również opinie na temat aparatów, telefonów itp. Ogółem całe info o multimediach. Najnowszy numer 1/2015 kupiony, ale jeszcze czeka na przeczytanie w święta :)














SEKRETY NAUKI
Moja ulubiona gazeta o tematyce popularnonaukowej. Niestety w roku 2014 zostało zawieszone, ale proszę bardzo oto okładka najnowszego styczniowego numeru. SN ukazują się co miesiąc i cena  wynosi 6.99 zł. Najnowszy numer jeszcze czeka na kupno, ale bardzo się cieszę, że znów będzie wydawane, przy najbliższej okazji kupię :) Bardzo ciekawe artykuły plus za bardzo dobry język pisania ciekawostek. Polecam! :)












ŚWIAT WIEDZY
Kolejne ulubione moje czasopismo popularnonaukowe, które było alternatywą po zawieszeniu Sekretów Nauki, egzemplarz kosztuje 5.99 zł i ukazuje się co miesiąc. Jednak nie mogłem znaleźć aktualnej okładki, więc wrzucam z 2012 roku xD Bardzo ciekawe artykuły, dużo zdjęć. Dla osoby ciekawej świata, czyli dla mnie jest OK!
















A Wy co czytacie? Macie jakieś swoje ulubione czasopismo? Może czytać te same co ja? :)

7 komentarzy:

  1. Ciekawe czasopisma, słyszałam o nich wiele dobrych opinii. ;)
    Nominowałam Cię do Liebster Blog Award.
    songnevergrewold.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja akurat w ogóle nie czytam czasopism, jakoś nie mogę się na to zdobyć chociaż wiem, że czasem jest to kopalnia wiedzy. :)
    http://zyciejestmuzykaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ulubionych czasopism nie mam, ale przyznam się, że zdarzyło mi się czytać te, które wymieniłeś ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz słyszę o tych czasopismach.
    Nominacje i Głosowanie do POP Music Awards na http://popmusic-awards.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też nie czuję klimatu świąt :).
    A co do czasopism, to lubię czytać newsweeka, enigmę i świat wiedzy. I zdarza mi się ukraść CD-action bratu, ale czytam tylko niektóre artykuły :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Heroes VII... pamiętam czasy Heroes II, a tak mniej więcej kiedy weszło Heroes IV przestałam interesować się grami komputerowymi ;)

    www.donnazoe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. O proszę, super, że zrobiłeś takie zestawienie swoich gazet :) Ja czytam Świat wiedzy, właśnie wczoraj kupiłam. Zabiorę się też za te Sekrety Nauki ;)

    OdpowiedzUsuń