piątek, 2 stycznia 2015

Watching TV - Wszystko Przed Nami

Tytuł - Wszystko Przed Nami
Reżyser - Piotr Wereśniak
Premiera - 24 wrzesień 2012
Produkcja -  Polska
Obsada - Aleksy Komorowski, Michał Malinowski, Magdalena Łaska, Julia Pogrebińska, Paweł Ciołkosz, Gabriela Muskała
Gatunek - obyczajowy
Ilość Sezonów - 1 (99 odcinków)
Moja Ocena - 8/10














 Serial „Wszystko przed nami” opowiada historię młodych ludzi, którzy - po latach pracy we Włoszech - decydują się na powrót do Polski. Połączeni przyjaźnią i sprawdzeni w trudnej sytuacji, w jakiej znaleźli się w Mediolanie, postanawiają założyć wspólny biznes. Opierają go na lojalności, demokratycznym zarządzaniu i zasadzie, że każdy wnosi do niego to, w czym jest najlepszy. W malowniczej kamienicy w centrum Lublina, pod wspólnym szyldem „Dobry Adres” powstają kolejno bar, nowoczesny hostel i kancelaria prawna, a z czasem inne przedsięwzięcia. Większość bohaterów zamieszkuje też w tym samym domu. „Dobry adres” jest to miejsce z przyjazną atmosferą i oryginalnym, niepowtarzalnym stylem. Trudy życia, biurokracja i nieprzychylność wrogów zweryfikują jednak nie raz więzi głównych bohaterów i ich plany na przyszłość..
Przyznam, że nie jestem zwolennikiem tego typu seriali, czyli tak zwanych tasiemców, jednak muszę przyznać, że ten serial ma w sobie to coś. Początkowo wydał mi się kolejnym serial o rodzince itp., ale jednak nie, zafascynował mnie. Polubiłem spędzać popołudnia w towarzystwie dwóch odcinków 'Wszystko Przed Nami' (oglądałem już powtórki). Serial może wydawać się mało życiowy, ale da się to przełknąć. Nowe twarze, bogu dzięki, że twórcy postanowili dać wkońcu nowych aktorów i ta całą masę. Jest to wielka zaleta serialu, jak i plan zdjęciowy - całkiem ładnie przedstawiono według mnie Lublin. Przejdźmy jednak do fabuły, bohaterowie wracają do Polski, mają plan na wspólny biznes - czego chcieć więcej. Okazuje się, że życie nie jest jednak takie kolorowe. Oprócz wątków miłosnych podobał mi się wątek młodszego brata Agaty, który był terroryzowany przez ojca.
Przyznam się, że to narazie jedyny Polski serial, który mi się podobał, jest całkiem oryginalny, powiedzmy, że ma w sobie trochę realizmu i jest w miarę normalny bez tysiąca rozstań i powrotów...
Jeśli ktoś się nudzi lub chce obejrzeć coś w miarę sensownego, a nie wie co to mogę z czystym sercem polecić serial 'Wszystko Przed Nami'. Można też rzec, że nie traćmy wiary w Polsce seriale, choć jednak traćmy bo taki dobry serial przestał być realizowany...

7 komentarzy:

  1. Szczerze mówiąc nie za bardzo przepadam za serialami. Fabuła wydaje się prosta, ale przyznam, że ciekawa. Świetna recenzja! :) A teledysk promujący, słucham teraz w kółko, bo wokalista ma śliczny głos. Czekam na kolejną recenzję!
    http://co-powiesz-na-problemy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak byłem młodszy to oglądałem mnóstwo seriali, ale mi to na szczęście przeszło. Zwykle marnowanie czasu jak dla mnie, no raz na jakiś czas można włączyć, ale ja oglądałem kiedyś je właściwie ciągle. Może ten jest w jakiś sposób interesujący, ale nie skuszę się na jego obejrzenie.
    http://zyciejestmuzykaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Tych seriali jest za dużo, człowiek nie wie już co ma ogladać :o
    Moja tak samo!
    Dziękuję Ci bardzo! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tytuł kojarzę, ale nie widziałam ani jednego odcinka.

    Kolejna część zestawienia najlepszych płyt 2014 roku na http://The-Rockferry.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny serial, ale obejrzałam chyba 5 odcinków i mi się nie za bardzo spodobał, ale aktorzy ładni ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubie polskich seriali! Ale ten może okazać się ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam okazję zobaczyć kilka odcinków. Nawet fajny serial, ale nie wyróżnia się niczym szczególnym od innych. ;)
    songnevergrewold.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń