piątek, 20 lutego 2015

2 Urodziny Bloga MY LITTLE WORLD!

  20 lutego 2013 dodałem pierwszy post na moim blogu, dziś przypada druga rocznica założenia bloga My Little World, miejsca gdzie miałem opisywać swój mały świat. Witajcie w moim świecie! :)
 Nie mogę uwierzyć, że ten czas tak szybo minął, całkiem niedawno przeżywałem że brak mi wyświetleń i obserwatorów, a dziś powiem, że częściowo moje marzenia się spełniły. Zaczynałem chyba tak każdy blogger - czyli niezbyt udane posty, ale człowiek z każdym dniem uczy się czegoś nowego, jak i ja ciągle uczę się pisać coraz lepsze recenzje czy opisywać artystów. Wszystkiego nauczyłem się sam, niczym od zera do bohatera choć nie wiem czy te stwierdzenie w moim przypadku byłoby dobre. To cudowny czas, który dziś wspominam. Żałuje jedynie, że nie mogę pochwalić się zdjęciami pierwszego wyglądu bloga, który znacząco odbiega od obecnego :D. Nie mogę sobie wybaczyć przerwy w tamtym roku marzec-maj, niby tylko trzy miesiące, ale ja czuję jakby pół roku mnie nie było. Obiecuje teraz Was nie opuszczać, to chyba, że jakaś wyższa siła mnie dopadnie (np. ciężka choroba) i stanie się tak, że nie będę mógł pisać postów...
 Od obecnego roku 2015  używam etykiet na swoim blogu, staram się różnorodnie recenzować pozycje, w sensie raz płyta, raz film, raz serial czy książka. Oczywiście wszystko zależy jak idzie mi z przeczytaniem książki, obejrzeniem filmu czy przesłuchaniu płyt. Nie recenzuje czegoś jeśli nie wiem o co biega.
Jestem dumny z tego co udało mi się osiągnąć, ale wiem, że bez WAS czytelników nie miałbym tego. Jak sklep nie funkcjonuje bez klientów tak blog nie może funkcjonować bez czytelników. Dziękuje za Waszą obecność, za pozostawiane komentarze pod postami. Wiem, że jesteście i podoba się Wam to co pisze. Także razem możemy zaśpiewać :

 My Little World założyłem by opisać swój mały świat - książki, muzyki i filmy. Trzymam się tego bardzo kluczowo podczas tworzenia postów. Z czasem dodałem dwie serie, które dość aktywnie pokazują się na moim blogu, czyli mówię o IT'S ABOUT ME - pierwsza seria, gdzie zwyczajnie opisuję swoją osobę itp., i MY FAVORITE SONGS, czyli comiesięczną listę 10 moich ulubionych piosenek. Obecnie zajmuje się recenzowaniem książek, filmów, seriali, płyt muzycznych oraz publikuje notki na temat artystów muzycznych. Co miesiąc ukazuje się My Favorite Song, czyli TOP 10 piosenek, których słucham. Początkowe posty były niezbyt udane, ale uczę się i mam nadzieję, że się jednak Wam podoba taki styl pisania :)
  W ciągu dwóch lat opublikowałem 161 postów, w tym :
* recenzje 23 filmów,
* recenzje 4 seriali,
* recenzje 29 książek,
* recenzje 9 płyt muzycznych,
* 41 notek na temat artystów muzycznych.
* 7 odcinków It's About Me,
* 48 notek tzw. swobodnych, w dużej ilość MY FAVORITE SONGS lub postów związanych z jakimiś wydarzeniami.
  Dziękuje, że mogę się podzielić z Wami swoimi spostrzeżeniami na różne tematy podczas opisywania siebie (It's About Me) lub pokazać swój mierny gust muzyczny (My Favorite Songs).  Dorobiłem się 20 373 wyświetleń bloga, w głównej mierze z Polski, ale mam też miesięcznie dużą ilość odwiedzin z zagranicy - Niemcy, USA czy Francja. 148 obserwatorów, oraz 959 komentarzy.
Dziękuję, że przez te dwa lata byliście ze mną, wspieraliście i pomagaliście. To wiele dla mnie znaczy, a teraz trochę o planach na obecny rok :D
2015 - zacząłem wprowadzać etykiety do postów, planuje nadal recenzować książki, filmy, seriale czy płyty muzyczne, planuje powrócić do publikowania notek o artystach muzycznych, planuje zacząć cykl wywiadów z gwiazdami :) planuje pisać regularniej (minimum 2 posty tygodniowo)
Trzymajcie kciuki za moje postanowienia na ten rok i bądźcie nadal ze mną :)
 Mam nadzieję, że będzie ze mną co najmniej kolejne dwa lata :D
KEEP CALM AND READ MY LITTLE WORLD BLOG! :)

20 komentarzy:

  1. Gratulacje !
    Świetny blog ;3
    Oby tak dalej!
    Miłego weekendu
    Zapraszam do mnie - sytuacjabez.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów ;)

    www.krystix-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w dalszej drodze rozwijania bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! Świetne podsumowanie połączone ze statystykami.
    Życzę jeszcze wielu lat tworzenia i co najważniejsze w blogosferze weny i motywacji. ;)
    songnevergrewold.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. OMG! Gratuluję! w życiu jeszcze tak długo nie prowadziłam bloga! życzę Ci jak najwięcej obserwatorów i kolejnych dwóch lat! :)

    Arleta! klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Dwa lata to naprawdę duzo czasu i pracy. Mój blog też niedługo będzie obchodził swoje drugie urodziny. Ciekawe podsumowanie i zajebista piosenka (z resztą wszystko co Queen jest z reguły zajebiste)

    http://take-a-pencil-and-draw-a-f1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezły wynik! Powodzenia w dalszej działalności :) Długo się trzymasz, oby tak dalej :D

    Zapraszam na nową recenzję na blogu Muzyczne-opinie.blogspot.com

    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję wytrwałości i zyczę powodzenia w dalszym blogowaniu ;))
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pamiętam swoje początki, godne pożałowania były :D Sto lat i powodzenia w dalszym blogowaniu :)

    Zapraszam na nowe notki na blogach http://Namuzowani.blog.onet.pl oraz http://Fizzz-Reviews.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje blogowania i oby dłużej bo dobrze ci idzie! :) Sam pamiętam moje początki, było o wiele słabiej niż jest teraz, ale nabiera człowiek doświadczenia przez te miesiące.
    http://zyciejestmuzykaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolejny blog na który wchodzę ma 2 urodziny. Gratuluje rocznicy bloga i wytrwałości prowadzeniu go. Oby tak dalej, bo odwalasz świetną robotę.

    U mnie http://muzycznomaniaa.blogspot.com/ NN

    OdpowiedzUsuń
  12. 100 lat i więcej recenzji płyt :)

    Nowy wpis na http://The-Rockferry.blog.onet.pl (relacja z koncertu)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wielkie oklaski! :) dwa lata to naprawdę sporo!

    Recenzje Anzu [klik]

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje! oby takich rocznic było jeszcze dużo. :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulację ! Oby tak dalej !
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje i oczywiście najlepszego! Oby więcej było tych latek. życzę wytrwałości ;)

    Nowy post na www.Rebelle-K.blog.pl Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje i życzę dalszych sukcesów blogowych. Oby było więcej takich urodzin blogowych :)
    http://dziennik-ali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Nowa recenzja na muzyczne-opinie.blogspot.com Serdecznie zapraszam! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Congrats. Great Blog. Keep up the good work


    http://www.trendin.com/buy-apparels-online_9

    OdpowiedzUsuń