sobota, 14 marca 2015

It's About Me - Episode 8

Hej :)
W dzisiejszym ósmym odcinku It's About Me chciałbym przedstawić Wam pewne piosenki, do których mam wielki sentyment i często wracam :)

Nikt Mi Tego Nie Dał, Nikt Mi Tego Nie Zabierze
Rzadko kiedyś jakaś piosenka wkręci mi się tak, że mogę jej słuchać milion razy dziennie. Ten tekst, żeby się nie poddawać i walczyć o swoje. Nie przejmować się zdaniem innym, to mnie motywuje codziennie do pracy. Nie mogę powiedzieć, że mam super klasę, codziennie są sprzeczki i wywyższanie się. Ta piosenka pomaga mi przetrwać trudne, chwile, bo przecież
 Lepsi nie są! Nie czuj się gorszy,
Kto im dał prawo, żeby móc nas osądzić?
Dosyć! Spójrz mi w oczy, wiesz przecież,
Nikt mi tego nie dał, nikt mi tego nie zabierze.


 Can't Let Go
Każdy z nas ma chyba osobę, którą kocha niezmiernie, i mimo wielu przeciwności losu nie pozawala jej odejść. Ja miałem taką osobę, ale pozwoliłem jej odejść, i teraz została wielka pustka. Jednak z czasem otrząsnąłem się i witam każdy nowy dzień z uśmiechem na ustach, ale pustki w sercu nic nie zaszyje..


  Rock This Party
Większość moich znajomych uważa mnie za spokojną osobę, ale nie ukrywam, że lubię czasem zaszaleć. Ich miny są bezcenne, ale spokojnie jeszcze nie wpadłem w kłopoty xD


Sztorm
Twórczość Donatana & Cleo jest mi dobrze znana, jak i bardzo lubię ich piosenki. Sztorm to cudowna opowieść o wsparciu drugiej osoby, o pokonywaniu z nią wszelkich kłopotów, pokonanie sztormu. Kocham tą piosenkę, od pierwszej sekundy wiedziałem, że będzie cudowna i taka jest. Mogę ją śmiało zadedykować mojej Bratniej Duszy :*


Catch My Breath
Nie od dziś wiadomo, że Kelly Clarkson posiada jeden z najcudowniejszych głosów na świecie. Uwielbiam jej słuchać, a ta piosenka jest moja ulubioną :)



Mam nadzieję, że jakoś w niewielkim kawałku udało mi się przedstawić moją skromną osobę xD W najbliższym czasie będzie więcej więcej odcinków It's About Me :)
Natomiast już teraz zachęcam Was do zadawania mi pytań w komentarzach, na które odpowiem w najbliższym odcinku IAM. Questions & Answers - zapraszam do zadawania mi pytań. Może pytać ile chcecie w komentarzach, natomiast ja wybiorę 10 najciekawszych pytań, na które odpowiem w kolejnym poście z serii It's About Me :)

17 komentarzy:

  1. to zabieram się do słuchania:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię tą serię na Twoim blogu! Racja pustki w sercu po bliskiej osobie nic nie zaszyje. Ja tak samo jak ty bardzo lubię piosenkę ,,Can't let go'', chociaż od niej wolę ,,Sztorm'' :)
    http://co-powiesz-na-problemy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Słucham nieco innego gatunku muzycznego, ale na te piosenki nie ma co narzekać.
    Nie przepadam za Donatan i Cleo, ale piosenka pt:"Sztorm" wpada w ucho ;)
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Po pierwsze: Jako polonista z zmiłowania i wgl XD Muszę zwrócić Ci uwagę, że na samym końcu postu, we fragmencie pisanym pogrubioną czcionką powinno być "(...) wybiorę 10 najciekawszych pytań" No bo wkońcu jak można odpowiedzieć na zadaną odpowiedź?

    I teraz część druga mojego komentarza, czyli pytanie do Ciebie.

    Czy kiedykolwiek spotkałeś się bezsensownym nienawidzeniem ("hejtowanie"). Co o tym sądzisz? Czy uważasz, że powinno się takie zachowanie tolerować? Czy ty byłeś kiedyś w taki sposób potraktowany?

    Tak, wiem rozpisałem się xD Także tego i wgl. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, dziękuje za wytknięcie błędu :D
      Już poprawiłem :)
      Dziękuje za pytania :)

      Usuń
  5. Czytam Twojego bloga już dłuższy czas i fajnie, że zdecydowałeś się zrobić taki post Q&A, bo mało kiedy chłopcy się decydują to robić, wogóle mało kiedy chłopak prowadzi bloga :)
    Mam co Cb parę pytań :D
    1. Co Ciebie skłoniło do założenia bloga?
    2. Jesteś raczej optymistą czy pesymistą?
    3. Jak długo chcesz prowadzić bloga?

    OdpowiedzUsuń
  6. Słuchałam Can't Let Go i Sztormu i w sumie obie mi się podobały..

    http://roksana-and-nicola.blogspot.com <--- NOWY POST!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne są niektóre te piosenki. Jednak ja nie przepadam za bardzo za twórczością Donatana i Cleo bo porostu ich muzyka mnie wkurza. Nie to że nie lubię takiej muzyki ale za tą dwójką nie przepadam za bardzo.

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. super blog :)
    super wyglad bloga :)

    moze obs za obs daj zanc

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne nutki ^^
    Poklikałbyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Też słucham rapu :) Mega!

    Zapraszam do mnie:
    http://recenzje-ksiazek-patricia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam tylko Catch My Breath, które jest trochę nudne, zdecydowanie wolę inne utwory Kelly, i Sztorm, którego nie lubię.

    Zapraszam na nowe posty na blogu http://Fizzz-Reviews.blogspot.com oraz http://Namuzowani.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam te piosenki naprawde :) pozdrawiam i zapraszam do siebie :) do czytania i komentowania
    http://miloscjestzawszesilna.blogspot.com/
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja usłyszałam pierwszy raz piosenkę która leci u Ciebie na blogu i teraz ciągle słucham :D
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka płyta ostatnio najbardziej ci się spodobała?

    Nowy wpis na http://The-Rockferry.blog.onet.pl (Kings of Leon)

    OdpowiedzUsuń
  15. moja klasa też jest zjebana..

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny pomysł z tą serią. Czekam na więcej takich postów.
    Hmmm.... pytanie.... aktualnie nic mi nie przychodzi do głowy jakoś. Może: Twoja najmniej lubiana piosenka to...?

    Jest już nowe wydanie POUR THE MUSIC. Zapraszam.
    www.POUR-THE-MUSIC.blog.pl

    OdpowiedzUsuń